  • 1. Data: 2002-03-06 07:33:00
    Temat: Lukas leży?
    Od: "Kate" <k...@p...fm>

    Czy tylko ja nie mogę się dostać na stronę Lukasa?
    Pozdrawiam
    Kate

  • 2. Data: 2002-03-06 08:51:34
    Temat: Re: Lukas leży?
    Od: "Tomasz" <t...@p...fm>

    Ja też nie mogłem. Spróbuj przez http://lukas.pl/

  • 3. Data: 2002-03-06 13:10:05
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Kate" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Czy tylko ja nie mogę się dostać na stronę Lukasa?

    Strona przebudowana i zmieniony adres.
    Teraz startowy jest www.lukas.pl na ktorym jest przekierowanie do strony
    logowania

    AO

  • 4. Data: 2002-03-06 13:31:45
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    HTTP Error 404
    404 Not Found

    The Web server cannot find the file or script you asked for. Please check
    the URL to ensure that the path is correct.

    Please contact the server's administrator if this problem persists.

[...]

    Poprzednim razem zaiwesilo mi przegladarke :)

  • 5. Data: 2002-03-06 13:41:36
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    Kate napisał(a):

    > Czy tylko ja nie mogę się dostać na stronę Lukasa?
    > Pozdrawiam
    > Kate

    www.lukasbank.pl dziala, granatowe jakies
    Tylko jakies okienko z promocja sie nie chce zaladowac.

    Marek

  • 6. Data: 2002-03-06 13:45:25
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Poprzednim razem zaiwesilo mi przegladarke :)
    Hmm.. A ja wlazlem, zalogowalem sie, zaktualizowalem stan konta, wsio OK.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 7. Data: 2002-03-06 13:55:04
    Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl>

    Pedroz <p...@p...onet.pl> wrote:
    > "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Hmm.. A ja wlazlem, zalogowalem sie, zaktualizowalem stan konta, wsio OK.
    chyba cos wieciej zmienili bo aktulaizacja trwa kilkanascie sekund
    wczesneij o tej porze trzeba bylo czekac kilka/kilkanascie minut

    > --
    > pzdr
    > Pedroz [BB]

    DA_none