  • 1. Data: 2002-03-06 02:32:39
    Temat: Lifting w Lukasie
    Od: p...@p...onet.pl (Piotr J. Ochwal)

    www.lukas.pl
    --
    pjo
    Tak, to naprawdę ja :-)

  • 2. Data: 2002-03-06 06:10:15
    Temat: Re: Lifting w Lukasie
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Piotr J. Ochwal napisał(a) w wiadomości:
    <1...@p...onet.pl>...
    >www.lukas.pl

    e-bank tez ale jakos ten zolty byl bardziej kojacy jak czytalem te minusy na
    saldzie.
    Mam tez wrazenie ze jakby te strony sie szybciej otwieraly ale to moze
    kwestia godziny 7:00.

    Czyzby szykowali kolory pod Credit Agricole ale oni sa chyba na czerwono ?

  • 3. Data: 2002-03-06 07:36:42
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr J. Ochwal" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > pjo
    > Tak, to naprawdę ja :-)

    Po nocach się włóczysz, w dzień Ci nie dają spokoju :-).

    R.Wicik

  • 4. Data: 2002-03-06 08:14:04
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ROBBO" <r...@s...ec.pl> napisał w
    wiadomości news:a64bro$3fd$1@news.tpi.pl...
    > Mam tez wrazenie ze jakby te strony sie szybciej
    otwieraly ale to moze
    > kwestia godziny 7:00.

    Moje wrażenie z godziny 8.30 są całkiem odmiennne
    ale to może kwestia właśnie tej godziny :-))

    > Czyzby szykowali kolory pod Credit Agricole ale
    oni sa chyba na czerwono ?

    Dziwne ale jak dosyc wolno wzytywały mi
    siędziasiaj nowe strony Lukasa to jako pierwsze
    pokazywały się stare kolory, tak jakby ktoś
    nałożył nowy kolor na stary.

    Sark

  • 5. Data: 2002-03-06 08:55:25
    Od: "OlO" <p...@s...polbox.com>

    Tak jakoś brudno i ciemno ...
    Nie podoba mi się !
    Żółcie były weselsze i bardziej optymistyczne !!

    OlO

  • 6. Data: 2002-03-06 13:42:22
    Od: "Ltd" <d...@i...pl>

    "Piotr J. Ochwal" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > www.lukas.pl
    > --
    > pjo
    > Tak, to naprawdę ja :-)

    Zeby tylko jeszcze kolorki kart zmienili ...

  • 7. Data: 2002-03-06 14:07:11
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Czyzby szykowali kolory pod Credit Agricole ale oni sa chyba na czerwono ?

    Odnioslem identyczne wrazenie na pierwszy rzut oka, zwlaszcza zielony pasek
    pod menu. Baraty CA to odcienie zieleni i czerwony.

    http://www.credit-agricole.fr/

  • 8. Data: 2002-03-06 14:07:41
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Zeby tylko jeszcze kolorki kart zmienili ...

    Zwlaszcza VE.

  • 9. Data: 2002-03-06 14:13:23
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Dla mnie karta VE LB jest koloru qre***** =)