  • 1. Data: 2002-03-06 06:10:17
    Temat: uslugi w Lukasie
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    z porownania przysylanego mailem:
    "Jeśli założysz e-KONTO Pro będziesz mógł bezpłatnie otrzymać dwa
    serwisy przygotowywane
    specjalnie z myślą o Tobie: informacyjny - "Przyjazna poczta
    ekonomiczna" oraz doradczy "Porady
    finansowe", który w prosty sposób wskaże Ci, jak jeszcze lepiej
    pomnożyć pieniądze."

    Korzysta ktos? Co ciekawego przysylaja ?

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-03-06 06:31:53
    Temat: Re: uslugi w Lukasie
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
> [...]
    > finansowe", który w prosty sposób wskaże Ci, jak jeszcze lepiej
    > pomnożyć pieniądze."
    >
    > Korzysta ktos? Co ciekawego przysylaja ?

    AMRA... Zajmij się tym lepiej... Nie mógłbyś wysyłać nam od razu na priva
    przeglądu prasy ekonomicznej? :)))))

  • 3. Data: 2002-03-06 09:21:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > AMRA... Zajmij się tym lepiej... Nie mógłbyś wysyłać nam od razu na priva
    > przeglądu prasy ekonomicznej? :)))))

    Swego czasu b. cos podobnego robilem (przygotowywalem), wiec mi zostalo.
    Monitoring prasy i internetu fajna rzecz :)