  • 1. Data: 2010-10-04 11:27:44
    Temat: nowe co-brandy
    Od: MK <m...@i...pl>

    Cos nowego na rynku. Karty platnicze z dodatkowymi aplikacjami :)

    http://www.online.citibank.pl/retail/landing/miejska
    _karta_citibank

    MK

  • 2. Data: 2010-10-04 13:12:00
    Temat: Re: nowe co-brandy
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Ta kredytowa Visa musi chyba mieć PayWave? Ale na karcie nic nie
    widać... Przy debetówce jest napis PayPass

    Fajnie, że można dostać iPoda, ciekawe tylko jakie TOiP bo na stronie
    nie widać :)

  • 3. Data: 2010-10-04 18:01:43
    Od: Wojtek <o...@e...rivnet>

    MK <m...@i...pl> wrote:

    > Cos nowego na rynku. Karty platnicze z dodatkowymi aplikacjami :)
    >
    > http://www.online.citibank.pl/retail/landing/miejska
    _karta_citibank

    ciekawe jak sie doladowuje taka karte miejska w automacie
    jesli chce sie nia jednoczesnie zaplacic :)

    --
    Wojtek

  • 4. Data: 2010-10-04 18:52:19
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 4 Paź, 20:01, Wojtek <o...@e...rivnet> wrote:

    > ciekawe jak sie doladowuje taka karte miejska w automacie
    > jesli chce sie nia jednoczesnie zaplacic :)

    Przykladasz do czytnika WKM, wybierasz kontrakt, przykladasz do
    czytnika paypass (lub wkladasz do czytnika chipow), a pozniej znow
    przykladasz do czytnika WKM. Hehe... czy ktos w ogole mowil, ze WKM
    przy ladowaniu przez caly czas musi byc przy czytniku? ;)

    MK

  • 5. Data: 2010-10-04 21:07:35
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    MK napisał(a):
    > Cos nowego na rynku. Karty platnicze z dodatkowymi aplikacjami :)
    >
    > http://www.online.citibank.pl/retail/landing/miejska
    _karta_citibank

    > MK

    usiluje przebic sie przez te chaotyczna strone, z ktorej nic nie wynika,
    oraz z TOIP ze strony banku, i zapytuje konkretnie:
    czy otwierajac jutro konto z ta karta bede placic co miesiac 2 PLN za...
    uwaga... NOSNIK ZBLIZENIOWY???

    W TOIP jest taka pozycja - oplata za nosnik zblizeniowy 2 PLN. Ch... co
    autor mial na mysli, ale jest to pozycja niezalezna od oplaty 3 PLN za
    posiadanie karty, ktora ta oplata ma byc nienaliczana dla tej wlasnie karty.

    PG

  • 6. Data: 2010-10-04 21:12:11
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

> [...]
    > autor mial na mysli, ale jest to pozycja niezalezna od oplaty 3 PLN za
    > posiadanie karty, ktora ta oplata ma byc nienaliczana dla tej wlasnie

    ahaaaa nosnik zblizeniowy to naklejka wydawana do karty (niepaypassowej
    jak rozumiem)? czyli tu nie ma to zastosowania? :)
    a juz sie balem, ze niedlugo osobno bedzie sie placic za chip i pasek
    magnetyczny :P

  • 7. Data: 2010-10-06 11:36:40
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-04 13:27, MK pisze:
    > Cos nowego na rynku. Karty platnicze z dodatkowymi aplikacjami :)
    >
    > http://www.online.citibank.pl/retail/landing/miejska
    _karta_citibank

    Hmm, chcialbym sobie zalozyc, ale mieszkam w Krakowie :) Sprobuje
    jednak, chocby dla tego ipoda ;)

  • 8. Data: 2010-10-06 11:48:59
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-06 13:36, neoniusz pisze:

    _karta_citibank

    > Hmm, chcialbym sobie zalozyc, ale mieszkam w Krakowie :) Sprobuje
    > jednak, chocby dla tego ipoda ;)

    O nie, teraz zauwazylem w regulaminie, ze debetowke wydaja tylko w
    oddzialach w Warszawie.

  • 9. Data: 2010-10-06 15:01:17
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    neoniusz napisał(a):

    > O nie, teraz zauwazylem w regulaminie, ze debetowke wydaja tylko w
    > oddzialach w Warszawie.

    no to przyjedz na wycieczke. albo przylec :)

  • 10. Data: 2010-10-06 16:37:30
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-06 17:01, Piotr Gralak pisze:

    > no to przyjedz na wycieczke. albo przylec :)

    No wlasnie nie wiem czy sie nie przejade, bo cierpie na nadmiar wolnego
    czasu ;)