  • 1. Data: 2010-10-04 13:09:29
    Temat: Polbank zmiany w TOiP
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przyszła dziś kopertka z Półbanku, a w niej informacja o zmianach w
    regulaminie (cała strona, więc nie przeczytałem) oraz wyciąg ze zmian w TOiP.
    A tam podają, że "maksymalna liczba rachunków mocno oszczędzających, które
    mogą być otwarte dla jednego klienta (do rachunku gotówkowego lub rachunku
    bankowości osobistej): 3".

    To jak to będzie, jeśli ktoś (np ja) ma 6? Będą likwidować?

  • 2. Data: 2010-10-04 14:56:42
    Temat: Re: Polbank zmiany w TOiP
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 4 Paź, 15:09, " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > To jak to będzie, jeśli ktoś (np ja) ma 6? Będą likwidować?
    Jakieś inne zmiany?
    Bo to akurat się nie zmienia.
    6 rachunków była otwieranych zawsze pod specjalnymi warunkami, więc
    jako "oferta specjalna" nic się nie zmieni.

  • 3. Data: 2010-10-07 10:25:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@g...SKASUJ-TO.pl> i8cjm9$ar2$...@i...gazeta.pl

    > Przyszła dziś kopertka z Półbanku, a w niej informacja o zmianach w
    > regulaminie (cała strona, więc nie przeczytałem)

    Ja też -- dlatego pytam, czy tam jest coś ciekawego. :)
    Miałem otworzyć wątek, ale najpierw sprawdziłem, czy
    ktoś inny nie uczynił takiego otwarcia. :)

    Cała masa małych literek. Nie mogliby napisać jakoś tak?

    Ogólnie postępujemy zgodnie ze zdrowym rozsądkiem,
    poza niżej wymienionymi sytuacjami szczególnymi:

    -- cośtam
    -- cośtam innego
    -- coś jeszcze innego

    --