  • 1. Data: 2010-10-04 07:31:24
    Temat: Potrzebna karta Maestro/Mastercard - w którym banku?
    Od: " " <w...@g...pl>

    Witam

    Bardzo potrzebuję karty Maestro/Mastercard. Który bank z działających na rynku
    wyda mi to w miarę szybko i bezpłatnie. Mam konta w wielu bankach tylko nie
    wiem który wydaje Maestro/Mastercard - wszędzie ta wszędobylska VISA

    Aha - przedpłacona Maestro w ING odpada - bo pytałam i za wydanie rzyczą sobie
    15 zł - za samo wydanie.

  • 2. Data: 2010-10-04 07:33:01
    Od: b...@o...pl

    jeśli kładziesz akcent na szybko i za darmo, a
    masz dochody >=1500zł, najlepszy CitiHandlowy.

  • 3. Data: 2010-10-04 07:39:52
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    w...@g...pl pisze:

    > Bardzo potrzebuję karty Maestro/Mastercard. Który bank z działających na rynku
    > wyda mi to w miarę szybko i bezpłatnie.

    Mastercard Debit - mbank.

  • 4. Data: 2010-10-04 07:45:41
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 4 Paź, 09:39, knrdz <p...@v...cy> wrote:

    > Mastercard Debit - mbank.

    MasterCard Debit PayPass - openonline.pl

  • 5. Data: 2010-10-04 08:18:23
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    MasterCard Debit PayPass - openonline.pl
    -------------

    Odradzam. Jak chcesz szybko to na pewno nie z opena.

    wiatrak

  • 6. Data: 2010-10-04 10:42:10
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Teoretycznie MasterCarda Debit dają teraz od ręki (wersja bez nazwiska
    na karcie) w Aliorze.

  • 7. Data: 2010-10-04 17:20:19
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <i8bvsc$fl$1@inews.gazeta.pl>, napisał(a):

> [...]
    >
    > Aha - przedpłacona Maestro w ING odpada - bo pytałam i za wydanie rzyczą sobie

    Nieprawda.
    W ING 15zł kosztuje tylko karta z własnym zdjęciem (tzw. Moja karta ING).
    Maestro (zwykła, bez zdjęcia) jest bezpłatna.
    http://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/karty-platn
    icze/maestro#tab=3

    Jacek

  • 8. Data: 2010-10-04 19:40:06
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    taka bezpłatna że 5 zł kosztuje - bo jest jakis bzdurny warunek

    w mbanku i openonline - po prostu bezpłatna i tyle i bez warumków

    Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
    wiadomości news:slrniak36j.llq.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...

  • 9. Data: 2010-10-04 20:12:54
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <i8daqt$1oj$1@mx1.internetia.pl>, Anna napisał(a):

    icze/maestro#tab=3

    > taka bezpłatna że 5 zł kosztuje - bo jest jakis bzdurny warunek
    >
    > w mbanku i openonline - po prostu bezpłatna i tyle i bez warumków

    1. naucz się korzystać z usenetu i odpowiadaj _POD_ cytatem.
    2. autor napisał "wyda mi to w miarę szybko i bezpłatnie"
    Za wydanie karty NIC się nie płaci.

    Jacek