  • 1. Data: 2010-10-03 10:35:02
    Temat: Polbank24 - wiadomość z Banku i MO
    Od: RD <r...@g...com1>

    Witajcie,

    Ostatnio poszukiwałem kilku kont oszczędzających tudzież lokat. Na
    początek wybrałem Polbank i Mocno Oszczędzające. Rachunek założony w
    zeszłym tygodniu, loguję się przez internet do Polbank24/netbanking i
    czytam wiadomość od Banku:

    <cite>
    Temat Ważna informacja dotycząca wyciągów elektronicznych
    Wiadomość Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy że wyciągi
    elektroniczne z rachunków kredytowych nie są dostępne w systemie
    Bankowości Internetowej Polbank24. Trwają obecnie prace mające na celu
    rozszerzenie funkcjonalności wyciągów elektronicznych o wyciągi
    kredytowe. Wprowadzenie powyższej zmiany będzie miało miejsce w
    najbliższych czasie, o czym zostaniecie Państwo poinformowani za
    pośrednictwem oddzielnej wiadomości. Jednocześnie przypominamy, że
    wyciągi ze wszystkich typów produktów dostępne są za pośrednictwem
    Serwisu Wyciągi Polbank24, znajdującego się pod adresem
    https://wyciagi.polbank24.pl/ . Z poważaniem, Polbank EFG
    </cite>

    Myślę sobie.. ok. A później rzuca się w moje oczy:

    Wiadomości z Banku
    Data 03/12/2009

    Ponieważ nikt nie przejmuje się czasem realizacji rozszerzenia
    funkcjonalności i/lub aktualizacja danych w bankowości internetowej
    Polbanku nie jest najmocniejszą stroną Mocno Oszczędzającego, czy moje
    pieniądze są tam bezpieczne? ;-))))

    Gdzie warto ulokować pieniądze? Konto lub lokata w Getin? Millenium?
    Open? Eurobank? Citi?

    Pozdr,
    Rafał