  • 1. Data: 2010-10-03 10:02:58
    Temat: Płatność kk za granicą - mbank
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    Witam

    Jak rozumieć ten zapis toip mbanku:
    "W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki, i dokonanych za
    granicą w walucie innej niż waluta rozliczeniowa, mBank pobiera dodatkowo
    prowizję za przewalutowanie transakcji w wysokości do 2% wartości
    transakcji"
    ?

    Czyli jak patrzę na listę operacji karty kredytowej to każda kwota płatności
    dokonanych za granicą (nie w euro) jest powiększona właśnie o te 2% ?
    Czy jednak pobrana prowizja powinna być odrębną pozycją na liście operacji?
    Pytam, bo sporo ostatnio bywałem za granicą, a wśród bieżących operacji na
    kk nie mam pobranej żadnej prowizji...

  • 2. Data: 2010-10-03 12:18:47
    Temat: Re: Płatność kk za granicą - mbank
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...naOnecie.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > operacji?
    > Pytam, bo sporo ostatnio bywałem za granicą, a wśród bieżących operacji na

    tego nie wyszczególniają osobno - jest zawarte w kursie wymiany waluty

  • 3. Data: 2010-10-03 18:51:31
    Temat: Re: P?atno?? kk za granic? - mbank
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    nie

    w moim przypadku było to tak: blokada na kwotę X a po kilku dniach
    obciążenie na kwotę ok. 2% wyższą (karta z Multibanku, ale zasada taka sama)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-10-04 07:47:37
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 3 Paź, 12:02, "Robert" <r...@p...naOnecie.pl> wrote:

> [...]
    > Pytam, bo sporo ostatnio bywałem za granicą, a wśród bieżących operacji na

    Jest to zawarte w kursie wymiany waluty - tak samo jak różnica w
    kursie między kursem średnim a kursem sprzedaży EUR mBanku, obu opłat
    nie widać oddzielnie. Oby te opłaty zobaczyć trzeba by sprawdzić
    kursy np. VISY z danego dnia (bliski kursu średniego NBP) w ten sposób
    otrzymamy kwotę EUR która jest powiększana o 2% (tak sądzą, że
    właśnie w tym momencie jest naliczana ta opłata?) następnie bank
    zamienia EUR na PLN po swoim kursie (który nie jest kursem średnim
    niestety).