  • 11. Data: 2002-01-24 07:29:48
    Temat: Re: nowe bzwbk24
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Jan 2002 23:06:31 +0100, "Grzes" <p...@k...net.pl> wrote:

    >Od jutra, a dok?adniej od pó?nocy ma by? "nowe" bzwbk24
    >Zmiany poza szat? graficzn?

    błe... Jaka brzydka. Po co zmieniali. Tamta była w porządku!

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2002-01-24 07:31:52
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Jan 2002 23:06:31 +0100, "Grzes" <p...@k...net.pl> wrote:

    >Od jutra, a dok?adniej od pó?nocy ma by? "nowe" bzwbk24
    >Zmiany poza szat? graficzn? to m.in. w historii ma by? widoczny nadawca
    >otrzymanego przelewu, oraz b?dzie mo?liwy wybór rodzaju przelewu (elixir czy
    >tani)dla przelewów zdefiniowanych (bez tokena).

    O! I skopali coś działanie. Daję ,,POKAŻ HIsTORIĘ'' i wyskakuje info,
    że są tam również niebezpieczne elementy...

  • 13. Data: 2002-01-24 07:35:35
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Jan 2002 01:01:44 +0100, "Szymon Juraszczyk"
    <s...@j...com> wrote:

    > Szczerze powiedziawszy, to poza otoczk? graficzn? niewiele si? zmieni?o.
    >Podgl?da? mo?na szczegó?y operacji... ale tylko wykonywanych. Dla
    >przychodz?cych pojawi si? pewnie za kolejne pó? roku...

    A jednak nie. Dzisiaj rano działa i dla przychodzących...

  • 14. Data: 2002-01-24 08:14:37
    Od: "Tomasz Sz" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Grzes" <p...@k...net.pl> napisał:

    > "nowe" bzwbk24
    > Zmiany poza szatą graficzną to m.in. w historii ma być widoczny nadawca

    Fuuuuuuuuuuuuujjjjjjjj... ochydztwo !!!
    Dlaczego w Polsce zawsze sie pieprzy cos co dziala dobrze i wyglada
    dobrze...
    To wszystko sprawka tajnych agentow z bylego BZ :-))))) To na pewno oni
    manipuluja starym dobrym WBKiem :-) A to byl taki pozadny bank... ehhhh...
    :-)

    --
    Z pozdrowieniami,
    /================================\
    \================================/

  • 15. Data: 2002-01-24 08:33:37
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzes" <p...@k...net.pl> napisał w
    wiadomości news:a2ncbh$o10$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > otrzymanego przelewu, oraz będzie możliwy wybór
    rodzaju przelewu (elixir czy
    > tani)dla przelewów zdefiniowanych (bez tokena).

    No wieć działa, wchdodziłem ze strony logowania.
    1. Czcionki są STANOWCZO ZA MAŁE !!! poprzednie
    rozwiązanie było o niebo lepsze
    2. Wprowadzili opcje >Drukuj< dla konkretnej
    transakcji ale jednocześnie drukuje też taki tekst
    "Moc prawna dokumentu zostaje nadana poprzez
    podpis oraz pieczęć banku"
    Hmm ... rzuca to trochę inne światło na nasze
    wcześniejsze rozważania o potwierdzeniach
    uzyskiwanych drogą elektroniczną np. z Inteligo
    chyba że jest to rozwiązane w ten sposób::
    a) drukujesz sam i lecisz do banku a tam
    dysponetka stawia ci pieczęć i podpis (bezpłatnie)
    b) drukujesz sam i lecisz do banku a tam
    dysponetka stawia ci pieczęć i podpis (operacja
    płatna, bank na tym chce zarobić)
    c) drukujesz sam dla siebie i nikomu nie
    pokazujesz :-) no bo jak pokażesz gdzieś wydruk z
    takim tekstem to od razu zarządają tego co tam
    jest napisane

    Jeżeli któreś z powyższych jest prawda to wolę
    indywidualne potwierdzenie transakcji z Lukasa

    3.Nie podoba mi sie że trzeba wędrować myszką
    przez znaczna część ekranu aby wybrać polecenie z
    menu w prawym górnym rogu ekranu.
    4. Kolorystycznie może i lepiej chociaż ja wole
    tamto SPOKOJNE I NIENARZUCAJĄCE SIE TŁO niż tego
    typu działania kolorystyczne ktore dodatkowo
    SPYCHAJĄ TEKST NA DRUGI PLAN.

    Reasumując: JEST GORZEJ a zmnijszenie wielkości
    czcionki jest dla mnie nie do przyjęcia

    To na tyle.

    Sark

  • 16. Data: 2002-01-24 08:50:15
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Sark <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a2ogtn$nfu$...@n...onet.pl...

    > 3.Nie podoba mi sie że trzeba wędrować myszką
    > przez znaczna część ekranu aby wybrać polecenie z
    > menu w prawym górnym rogu ekranu.

    I dlaczego to menu "jezdzi" razem z wykazem rachunkow.
    Jak sie ma ponad 10 rachunkow to robi sie to troche upierdliwe.
    W starej wersji niestety tez tak bylo.
    Nie moga tego menu przerzucic do lewego menu.

    Karol

  • 17. Data: 2002-01-24 09:32:06
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    [...]
    > 4. Kolorystycznie może i lepiej chociaż ja wole
    [...]

    I dołożę punkt 5:
    runtime error line 332 'szczegol5' is undefined.
    Takie rzeczy się wcześniej nie zdarzały....

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 18. Data: 2002-01-24 09:34:35
    Od: "MALko KP" <h...@s...poczta.wp.pl>

    Użytkownik Cezary Farynowski <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskus
    yjnych napisał:a2ndqd$9fl$...@n...tpi.pl...

    > zalogować
    >
    > Wszystko już działa, ale niestety wygląda to beznadziejnie. Chyba
    > sobie lupę sprawię, a był to taki przejrzysty interfejs...
    >
    > CEZ

    Tak, lupa jest niezbędna.
    Ale kolory za to ładniejsze (choć to może kwestia gustu...)

    BTW nie zauważyłem tak przycisku do wylogowania się i wyszedłem "po chamsku"
    (alt+F4). Można inaczej?

    Pozdr
    MALko KP

  • 19. Data: 2002-01-24 10:39:27
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO@SPAM@wp.pl>

    > Od jutra, a dokładniej od północy ma być "nowe" bzwbk24
    > Zmiany poza szatą graficzną to m.in. w historii ma być widoczny nadawca

    poooodoba mi sie !

    wreszcie od kogo przelew......... wow.

    moze za male czcionki ciut :)

  • 20. Data: 2002-01-24 11:08:04
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik . : : Krzysztof : : . <krionixNO@SPAM@wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a2oo4q$qlf$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Grzes" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > poooodoba mi sie !
    >
    > wreszcie od kogo przelew......... wow.

    Na starych przelewach tez widac nadawce?

    Karolo