  • 1. Data: 2002-01-23 22:06:31
    Temat: nowe bzwbk24
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    Od jutra, a dokładniej od północy ma być "nowe" bzwbk24
    Zmiany poza szatą graficzną to m.in. w historii ma być widoczny nadawca
    otrzymanego przelewu, oraz będzie możliwy wybór rodzaju przelewu (elixir czy
    tani)dla przelewów zdefiniowanych (bez tokena).

    Grześ

  • 2. Data: 2002-01-23 22:11:22
    Temat: Re: nowe bzwbk24
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    strona www.bzwbk24.pl juz chodzi, ale sie jeszcze nie można zalogować, tzn.
    nie chodzi https://www2.centrum24.pl/bzwbk24.html

    Grześ

  • 3. Data: 2002-01-23 22:12:49
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    strona www.bzwbk24.pl juz chodzi, ale sie jeszcze nie można zalogować, tzn.
    nie chodzi https://www2.centrum24.pl/bzwbk24.html lub
    http://www.centrum24.pl/bzwbk24.html

    Grześ

  • 4. Data: 2002-01-23 22:13:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    chyba juz jest dostepne :)

    --

    ------

  • 5. Data: 2002-01-23 22:34:47
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    > strona www.bzwbk24.pl juz chodzi, ale sie jeszcze nie można
    zalogować

    Wszystko już działa, ale niestety wygląda to beznadziejnie. Chyba
    sobie lupę sprawię, a był to taki przejrzysty interfejs...

    CEZ

  • 6. Data: 2002-01-23 23:12:00
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    działa? a dokładnie pod jakim adresem się logujesz? bo mi nadal nie działa,
    mam komunikat Nie można wyświetlić strony a korzystam z linku na stronie
    www.bzwbk24.pl

  • 7. Data: 2002-01-24 00:01:44
    Od: "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com>

    Trzeba wejść bezpośrednio w
    https://www1.centrum24.pl/bzwbkonline/eSmart.html?ty
    p=13
    Z linku na stronie jak na razie nie działa.

    Szczerze powiedziawszy, to poza otoczką graficzną niewiele się zmieniło.
    Podglądać można szczegóły operacji... ale tylko wykonywanych. Dla
    przychodzących pojawi się pewnie za kolejne pół roku... Podsumowując, dalej
    jest dość biednie, porównując choćby do mBanku. Boli też, że przy redesignie
    książki adresowej nie pomyślano o ergonomii. Umieszczenie pola wyboru
    czynności i przycisku 'Wybierz' po prawej stronie zmusza do zbędnej jazdy
    myszką przez 3/4 ekranu. Wolałem tak jak było wcześniej, czyli pod ręką.
    Jeśli zaś chodzi o wygląd, IMHO jest teraz dużo ładniejszy.

    Szymon Juraszczyk, s...@j...com

  • 8. Data: 2002-01-24 00:11:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Trzeba wejść bezpośrednio w
    > https://www1.centrum24.pl/bzwbkonline/eSmart.html?ty
    p=13
    > Z linku na stronie jak na razie nie działa.

    mnie jeszcze nie dziala :(

  • 9. Data: 2002-01-24 07:06:34
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    "Grzes" <p...@k...net.pl.spam> wrote:
> [...]
    działa,
    > mam komunikat Nie można wyświetlić strony a korzystam z linku na

    Teraz, to już pewnie nic nie warta informacja, ale proszę:

  • 10. Data: 2002-01-24 07:07:41
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    > Wszystko już działa, ale niestety wygląda to beznadziejnie. Chyba
    > sobie lupę sprawię, a był to taki przejrzysty interfejs...

    Zgadzam sie , sa tragiczne. Proponuje wziac udzial w ankiecie. Nie wiem
    czemu 38% ludzi stwierdzilo ze im sie podoba. To chyba glosowali znajomi
    autora .....

    AO