  • 1. Data: 2002-01-23 20:05:20
    Temat: ZALOZE ROR W BANKU ktory....
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    zrealizuje mi polecenie zaplaty na fakture-nie na moje nazwisko!!!! od
    operatora komorkowego...
    zaden z nizej wymienionych nie chcial mi tego zalatwic!!!!! :-(

    PKOBP, Lukas, INTELIGO :-(((

    Ratunkuuu...
    zlecenie stale mnie "nie rajcuje" :) bo nie dosylaja rachunkow :(((

    Pozdrawiam.
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-01-23 20:51:54
    Temat: Re: ZALOZE ROR W BANKU ktory....
    Od: Karolina Godyń <k...@o...org.pl>

    SunWoj napisał(a):

    > zrealizuje mi polecenie zaplaty na fakture-nie na moje nazwisko!!!! od
    > operatora komorkowego...

    Operatorzy tel. komórkowych wystawiają polecenie zapłaty i polecenie
    obciązenia rachunku bankowego. To drugie to po prostu wysłanie faktury
    do banku. Jeśli o to ci chodzi to PKO BP pewnie to zrealizuje. Mają dużo
    mróweczek do wklepywania danych. Inne banki wolą realizować polecenie
    zapłaty, bo nie wymaga dodatkowych pracowników.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-01-23 21:08:01
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "Karolina Godyń" <k...@o...org.pl> wrote in message

    > Operatorzy tel. komórkowych wystawiają polecenie zapłaty i polecenie
    > obciązenia rachunku bankowego. To drugie to po prostu wysłanie faktury
    > do banku. Jeśli o to ci chodzi

    Nie o to mu chodzilo. Polecam dwukrotna lekture posta przed proba odpowiedzi
    ;-)

    pozdrawiam
    rafal

  • 4. Data: 2002-01-23 21:10:34
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "SunWoj" <s...@w...pl> wrote in message
    > zrealizuje mi polecenie zaplaty na fakture-nie na moje nazwisko!!!! od
    > operatora komorkowego...
    > zaden z nizej wymienionych nie chcial mi tego zalatwic!!!!! :-(
    >
    > PKOBP, Lukas, INTELIGO :-(((

    dopisz do tej listy pekao sa i ing bank slaski.
    obawiam sie, ze nie bedzie to takie latwe. ja sie poddalem, place dalej
    przelewem ;-)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2002-01-23 21:18:10
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

> [...]
    >
    > PKOBP, Lukas, INTELIGO :-(((
    >
    > Ratunkuuu...
    > zlecenie stale mnie "nie rajcuje" :) bo nie dosylaja rachunkow :(((

    ja w pko place dwa nie swoje rachunki plusa i jakos od 2 lat nie mam
    problemu

    zlecenie stale

  • 6. Data: 2002-01-23 21:21:19
    Od: "Paul" <p...@p...pl>

    Ja mam PZ z Plusa w ING. Telefon jest zarejestrowany na inną osobę - ja
    jestem osobą upoważnioną i wszystko jest ok.

    --
    Pozdr,
    Paul.

  • 7. Data: 2002-01-23 21:39:48
    Od: "Slawomir Staciwa" <s...@d...pl>

    > zrealizuje mi polecenie zaplaty na fakture-nie na moje nazwisko!!!! od
    > operatora komorkowego...
    > zaden z nizej wymienionych nie chcial mi tego zalatwic!!!!! :-(

    Ze zleceniem stalym z karty kredytowej tez nie radze próbowac, odbilem sie
    kiedys od Centertela (Idea) próbujac placic swoja karta za telefon zony.

    Pzdrw
    Slawek Staciwa

  • 8. Data: 2002-01-23 22:07:38
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "Paul" <p...@p...pl> wrote in message
    > Ja mam PZ z Plusa w ING. Telefon jest zarejestrowany na inną osobę -

    A mnie powiedzieli, ze tak nie mozna :-(

    > ja
    > jestem osobą upoważnioną i wszystko jest ok.

    Przez kogo i do czego?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 9. Data: 2002-01-24 00:17:27
    Temat: Re: Re: ZALOZE ROR W BANKU ktory....
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    >zlecenie stale
    ...ale chodzi o polecenie zaplaty :-)

  • 10. Data: 2002-01-24 07:36:05
    Od: "Paul" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > "Paul" <p...@p...pl> wrote in message
    >
    > A mnie powiedzieli, ze tak nie mozna :-(

    > Przez kogo i do czego?

    Jestem upoważniony do dokonywania zmian na koncie (abonenckim w Plusie).
    Oprócz standardowych kwitów do aktywackji PZ wysłałem jeszcze pismo, w
    którym dziadek (właściwy abonent) wyraża zgodę na płacenie rachunków przeze
    mnie PZ.
    PS Jak wszystko załatwiałem, to konsultanci z Działu Windykacji twierdzili,
    że tak nie można - może trafiłem na jakiegoś stażystę... :)

    --
    Pozdr,
    Paul.