  • 1. Data: 2014-04-25 14:30:23
    Temat: nieprawidłowe znaki w przelewie
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witam

    Czy konto Open Online (Open Finance) jest pod tym względem wyjątkiem, że
    nie dopuszczane są znaki np. ()"- w danych przelewu? Wczoraj kupowałem na
    Allegro po dłuższej przerwie i okazało się, że Getina nie ma już w PayU i
    trzeba wykonać "tradycyjny przelew" na konto PayU. A w tytule przelewu
    oczywiście niedozwolone znaki - nawiasy.
    Allegro odpisało, żebym zamiast nawiasów wpisał "x" i jeśli przez parę
    dni przelew nie dojdzie będzie sprawdzanie. Ja dziękuję za takie szybkie
    płatności.
    To co - takie durne problemy tylko w OF?

  • 2. Data: 2014-04-26 13:22:29
    Temat: Re: nieprawidłowe znaki w przelewie
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-04-25 14:30, pueblo pisze:
> [...]
    > płatności.
    > To co - takie durne problemy tylko w OF?

    Ja nie pamiętam żeby kiedyś PzA, a potem PayU było szybkie;)

    --
    __Tomaszek__GG:559642
    omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp