  • 1. Data: 2014-04-23 17:53:54
    Temat: mBank - kiedy wypłata bonusu 50% za transakcje kartą - mBank promocja "rachunek z premią 600zł dla nowych klientów
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    mieli wypłacić po 15 dniach roboczych po 13 miesiacu od założenia konta i
    spełnienia warunków
    wszystkie spełniłem.
    a dziś juz 16 dzień roboczy miesiąca i nadal nic
    gdzie moje 180zł

    Czyżby znów bez reklamacji się nie obejdzie ?

    Dostał już ktoś ten bonus ?

    konto załozone w lutym 2013
    wyplata bonusu miala byc w 14 miesiacu od zalozenia (czyli kwiecien)

    Piotr

  • 2. Data: 2014-04-25 10:00:29
    Od: mietek <b...@w...pl>

    Reklamacje: http://livesmarter.pl/mbank-az-600-pln-za-otwarcie-e
    konto/#comment-18008

  • 3. Data: 2014-04-25 23:26:27
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-25 10:00, mietek pisze:
    > Reklamacje: http://livesmarter.pl/mbank-az-600-pln-za-otwarcie-e
    konto/#comment-18008

    Ja dostałam jakiś m-c temu 55 zł. Dlaczego tak mało? Więcej chyba nie dają.

    --
    animka