  • 1. Data: 2014-04-25 20:33:13
    Temat: NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ do NOWEGO serwisu mBANK WRRRRRRRRRRR!!!!!!
    Od: x...@g...com

    Przy pomocy dotychczasowego hasła bezproblemowo loguję się do starej wersji serwsu a
    NIE mogę zalogować się do NOWEJ wersji serwisu transakcyjnego - DLACZEGO?

    Od razu PODKREŚLAM że moje hasło zawiera TYLKO LITERY i CYFRY - więc wskazówka
    zawarta w:
    http://www.mbank.pl/pomoc/info/bezpieczenstwo/logowa
    nie-odblokowanie.html
    NIE DOTYCZY mojej sytuacji.

  • 2. Data: 2014-04-25 20:46:51
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Ale nigdy nie mogłeś czy teraz nie działa?

    Jeśli nigdy to reklamacja, przełączenie się nie powiodło.
    Jeśli aktualnie to wyczyść historię i cały cache przeglądarki.