  • 1. Data: 2014-04-23 14:03:15
    Temat: Open Finance opłaty
    Od: g672 <g...@g...pl>

    Witam.
    Czy zaczęli pobierać opłaty za prowadzenie konta optymalnego lub kartę
    debetową? Jakoś mi się niechcący -10PLN zrobiło...
    pozdr.

  • 2. Data: 2014-04-23 17:02:35
    Temat: Re: Open Finance opłaty
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    tak
    też mi zajaczek przyniosł debet na 10zł za prowadzenie konta co dozgonnie
    miało byćdarmowe zgodnie z ichniejszym regulaminem

    znow trzeba na tele reklamacje składać i czekać miesiacami na uznanie
    co za tandeta ten łopen ech

    Piotr

  • 3. Data: 2014-04-23 17:19:58
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "PiotrF" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > miało byćdarmowe zgodnie z ichniejszym regulaminem
    >
    > znow trzeba na tele reklamacje składać i czekać miesiacami na uznanie

    A jaki macie typ rachunku w tym parabanku?

    Bo konto optymalne jest nadal bez opłat.

  • 4. Data: 2014-04-23 17:29:57
    Od: g672 <g...@g...pl>

    > A jaki macie typ rachunku w tym parabanku?
    >
    > Bo konto optymalne jest nadal bez opłat.

    Ja mam konto optymalne i naliczyli mi opłatę. :(
    Na razie wysłałem pytanie przez formularz na www.
    Zobaczymy co będzie.

  • 5. Data: 2014-04-23 19:00:51
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    konto założone wrzesien 2010
    na poczatku bylo "optymalne z nagrodą" przez 12msc
    po 12 miesiacach stalo sie bezplatnym optymalnym bez oplat.
    teraz 11.kwiecien 2014 pobranie pierwszej opłaty za prowadzenie konta
    optymalnego.
    Nagle obudził się komornik openowy i zaczal kroić

  • 6. Data: 2014-04-23 19:33:22
    Temat: Re: Open Finance op?aty
    Od: g672 <g...@g...pl>

    > Nagle obudzi? si? komornik openowy i zaczal kroi?
    To znaczy, że trzeba się z nimi pożegnać...

  • 7. Data: 2014-04-23 19:47:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-04-23 19:33, g672 pisze:

    > To znaczy, że trzeba się z nimi pożegnać...

    a jakie dokładnie konto w OO posiadasz?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2014-04-25 17:41:03
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Aż zajrzałem - u mnie konto optymalne założone w kwietniu 2010, zadnej opłaty nie
    pobrano

  • 9. Data: 2014-04-29 20:30:26
    Od: g672 <g...@g...pl>

    > Ja mam konto optymalne i naliczyli mi opłatę. :(
    > Na razie wysłałem pytanie przez formularz na www.
    > Zobaczymy co będzie.

    W nawiązaniu do przesłanej przez Pana wiadomość o treści:
    ,, Witam.Dlaczego naliczono mi opłatę za prowadzenie rachunku do konta
    optymalnego??? ..."
    uprzejmie informuję, że próbowałam skontaktować się z Panem
    telefonicznie. Niestety, nie udało się nawiązać połączenia. Chciałabym
    przekazać Panu, że posiada Pan obecnie pakiet Rachunek Oszczędnościowo
    Rozliczeniowy - Promocja z nagrodą, aby powyższe opłaty nie naliczały
    się należy zmienić bezpłatnie pakiet konta, poprzez dyspozycję wydaną
    telefonicznie. Proszę zatem o kontakt w dogodnym terminie.

    W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta

    Dobre ;)

  • 10. Data: 2014-05-02 13:18:16
    Od: g672 <g...@g...pl>

    W dniu 2014-04-29 20:30, g672 pisze:

> [...]
    > telefonicznie. Proszę zatem o kontakt w dogodnym terminie.
    >
    > W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta

    Oczywiście zapomniałem zadzwonić.
    Dzisiaj loguję się do banku a tam... zwrot opłaty za prowadzenie
    rachunku ;).
    Bardzo dobre ;) ;) ;)
    pozdr.