  • 1. Data: 2014-04-24 12:36:13
    Temat: dzisiejsza reklama na YT
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    przeglądając dziś nowości z dziecięcej pornografii po/eu
    natrafiłem na ciekawą reklamę... jakiś bank reklamował
    kartę debetową czy tam kredytową która pokazuje ile mamy jeszcze na
    koncie... ki diabeł? Ktoś widział i wie o co chodzi?

  • 2. Data: 2014-04-24 12:39:28
    Temat: Re: dzisiejsza reklama na YT
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=Jhn7W-zr4Ys

  • 3. Data: 2014-04-24 12:52:59
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-24 12:39, jureq pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=Jhn7W-zr4Ys

    dzięki ale nie rozumiem jak to działa?
    w który momencie pojawiły się środki?
    ciekawe ogólnie

  • 4. Data: 2014-04-24 22:48:26
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    panie premierze - najprawdopodobniej ma wbudowwany modul gsm i co 5 sekund
    synchronizuje sie z bankiem aktualizujac stan konta (mozliwe, ze jest
    wiekszy interwal np 1 minuta)
    pozdrawiam
    wyborca
    ps -panie premierze, czy zniesie pan podatek belki?

  • 5. Data: 2014-04-25 00:35:16
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 24 Apr 2014 22:48:26 +0200, oszczedny napisał(a):

    > ps -panie premierze, czy zniesie pan podatek belki?

    on zniesie wiele, wiec podejrzewam, ze to takze...

    --
    jg

  • 6. Data: 2014-04-25 00:41:43
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    jak to sie mowi: '10/10' :)
    pozdrawiam
    oszczedny tj. wyborca ;)

  • 7. Data: 2014-04-25 03:29:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "oszczedny" ljbuae$cec$...@m...internetia.pl

> [...]
    > (mozliwe, ze jest wiekszy interwal np 1 minuta) pozdrawiam wyborca
    > ps -panie premierze, czy zniesie pan podatek belki?

    Zniesie bez trudu -- jego nie dotyczy taki podatek,
    gdyż on jest zadłużony po uszy. ;)

    -=-

    W podziw mnie wprawiają ludzie, którzy w 2007 roku
    głosowali na DTuska dlatego, że ten obiecał zmniejszenie
    podatków a 4 lata później głosowali na niego dlatego,
    że... podniósł podatek VAT.

    Wybraliście takiego gospodarza -- więc nie miejcie do
    niego pretensji. Zadłużył państwo do granic niemożliwości,
    przerzucił środki z OFE do ZUS, aby (jak mawia LMiller)
    pozamiatać śmieci pod dywan a teraz szuka zewnętrzy na
    zbrojenia, :) gdyż zbliża się wojna NATO-Moskwa. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-04-25 04:32:16
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ljapev$465$1@node1.news.atman.pl>,
    "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> wrote:
    [...]
    > Ktoś widział i wie o co chodzi?
    Spieprzaj, dziadu.
    Qrcze, wybory jakies ida bo agitatorzy trolluja na wszystkich grupach.
    --
    TA

  • 9. Data: 2014-04-25 23:06:15
    Od: "B.G." <n...@n...com>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .atman.pl...

    > Spieprzaj, dziadu.

    To ty spieprzaj lemingu!
    Idź podziekować Tuskowi za podwyżki podatków i za to, że jeszcze twoje wnuki
    bądą spłacać zaciągnięte przez niego długi!