  • 1. Data: 2013-05-07 19:47:53
    Temat: niemiła niespodzianka w dawnym Allianz Banku
    Od: osa <w...@p...fm>

    Wiadomość dla potomnych ;) Może się nie natną tak jak ja, ale do rzeczy:

    Allianz miał dwa konta oszczędnościowe: zwykłe i Plus. Zwykłe miało
    niższe oprocentowanie ale dowolną liczbę darmowych przelewów (przez
    internet), a Plus miało wyższe oprocentowanie, ale tylko jeden darmowy
    przelew w miesiącu.

    Przyszedł Leszek Cz.

    Różnica w oprocentowaniu została, a na podstawowym koncie
    oszczędnościowym już tylko pierwszy przelew za darmo.

    W efekcie mają dwa identyczne rachunki oszczędnościowe (w TOiP różnic
    nie znalazłem) ale z różnym oprocentowaniem... ot takie dziwactwo Leszka.

    O tym, że drugi przelew kosztuje przekonałem się dziś, mimo iż zmienili
    to w maju ubiegłego roku, co niestety przy pobieżnym studiowaniu TOiP mi
    umknęło. Ta nieuwaga kosztowała 9.99zł. Leszek chce mnie przekonać do
    zamknięcia konta, a mnie trzyma tam tylko karta z rozliczaniem
    transakcji zagranicznych na PLN przez Vise... ale trzyma coraz słabiej ;)