  • 1. Data: 2004-09-01 16:04:14
    Temat: Blisko 500 bezpłatnych bankomatów dla klientów Banku Pocztowego
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Od 1 września br. Bank Pocztowy udostępnił swoim klientom bezpłatne wypłaty
    gotówki w sieci niemal 500 bankomatów zlokalizowanych na terenie całego
    kraju należących do sieci Kredyt Bank SA.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6377

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-02 05:51:46
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > gotówki w sieci niemal 500 bankomatów zlokalizowanych na terenie całego
    > kraju należących do sieci Kredyt Bank SA.

    To ten Bank jeszcze dziala ? O ile pamietam mial go ktos kupic,

  • 3. Data: 2004-09-02 07:26:24
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "ROBBO 2" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > wypłaty
    >
    > To ten Bank jeszcze dziala ? O ile pamietam mial go ktos kupic,

    A to "kupiony" bank przestaje dzialac?
    ;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2004-09-02 07:48:53
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > A to "kupiony" bank przestaje dzialac?

    Np Bank Czestochowa :) czy Staropolski

  • 5. Data: 2004-09-02 12:22:55
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > wypłaty
    >
    > To ten Bank jeszcze dziala ? O ile pamietam mial go ktos kupic,

    No patrzcie, a ja zrezygnowałem z nich pół roku temu, bo - m.in. - nie
    mieli bezprowizyjnych bankomatów... Ale to tylko jeden z powodów...

    Grzexs

  • 6. Data: 2004-09-02 22:54:23
    Od: "saq" <s...@p...CIACHonet.pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl> napisał w wiadomości

    > No patrzcie, a ja zrezygnowałem z nich pół roku temu, bo - m.in. - nie
    > mieli bezprowizyjnych bankomatów... Ale to tylko jeden z powodów...

    niska cena nie zawsze odwrotnie proporcjonalna do jakosci jak widac...

    sebastian