  • 1. Data: 2004-09-01 17:08:39
    Temat: [FortisBank] Problem z płaceniem VE w Internecie.
    Od: "Seal" <s...@s...org>

    Witam,

    mam problem z płaceniem w/w kartą w Internetcie, jeszcze w czerwcu
    działało ok. Czy coś zmienili w między czasie?

    Pani z obsługi telefonicznej zrobiła duże oczy jak jej powiedziałem ze VE
    płaciłem w internecie. Powiedziała ze moze omyłkowo (!?) jakas transakcja
    przeszła przez net bo wg jej wiedzi Electronami w Internecie płacić się nie
    da!!!

    Pozdrawiam, Adam

  • 2. Data: 2004-09-01 17:11:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Seal <s...@s...org> wrote:
> [...]
    > ze VE płaciłem w internecie. Powiedziała ze moze omyłkowo (!?) jakas
    > transakcja przeszła przez net bo wg jej wiedzi Electronami w

    Znaczy dac sie dalo, ale "nieoficjalnie".
    Byc moze zablokowali w koncu te mozliwosc?

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-09-02 08:45:42
    Od: "Seal" <s...@s...org>

    > Znaczy dac sie dalo, ale "nieoficjalnie".
    > Byc moze zablokowali w koncu te mozliwosc?

    Dzwoniła do mnie Pani z fortisu z informacją iż system kartowy został
    uszczelniony i możliwość płacenia kartami przez Internet została zablokowana.

    Spróbuję napisać do nich pismo iż warto by było aby udostępnili taką
    funkcjonalność ciekawe co odpiszą.

    Pozdrawiam, Adam

  • 4. Data: 2004-09-02 09:36:52
    Od: "Artur A. Surowiec" <A...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał w swoim mailu z Wed, 1 Sep 2004 19:11:04 +0200:

    > Znaczy dac sie dalo, ale "nieoficjalnie".
    No właśnie. Karcie mBanku też niczego nie brakuje. Na rewersie karty po
    szesnastu cyfrach numeru karty też znajdują się dodatkowe 3 cyfry tak
    jak na karcie Inteligo. Sprawdziłem, że na innych kartach z reguły tych
    dodatkowych cyfrek nie ma.
    Czy ktoś sprawdzał czy one działają???

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec

  • 5. Data: 2004-09-02 10:03:32
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

> [...]
    > szesnastu cyfrach numeru karty też znajdują się dodatkowe 3 cyfry tak
    > jak na karcie Inteligo. Sprawdziłem, że na innych kartach z reguły tych

    karta VE mbanku nie zaplacisz w necie (sprawdzalem) bo do placenia jest
    ekarta,
    karta VE inteligo zaplacisz prawie wszedzie w necie(sprawdzalem)