  • 1. Data: 2006-10-24 11:39:40
    Temat: najwyższe oprocentowanie na lokacie - gdzie ?
    Od: kosio21 <k...@i...pl>

    Witam

    Chciałbym zainwestować na jakieś 6 mięsięcy pare tys.zł. Ponieważ to
    sprawa krótkoterminowa - w grę nie wchodzą chyba żadne fundusze (w tym
    przypadku minimum rok). Dlatego z góry skreśliłem cieawe oferty -
    Superduet i Duoprofit. (chociaż oprocentowania na lokatach kuszą).
    Pogoglałem trochę w sieci i wychodzi mi, że najwyższe oprocentowanie na
    lokatach (pomijam lokatę avista - emax plus 3.60%) znajdę w banku Nordea
    (lokata Nordea HIT - 5% na lokacie 3-miesiecznej przy minimalnej wpłacie
    10tys.zł. (przy 110tys.zł - 15%).

    moje pytanko brzi - czy przeoczyłem jakąś lepszą ofertę lokaty na rynku
    ??? Jeśli tak prosze o info na temat wyżej oprocentowanych lokat.

    z góry wielkie dzieki

  • 2. Data: 2006-10-24 13:46:33
    Temat: Re: najwyższe oprocentowanie na lokacie - gdzie ?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    kosio21 napisał(a):
    > Witam
    >
    > Chciałbym zainwestować na jakieś 6 mięsięcy pare tys.zł. Ponieważ to
    > sprawa krótkoterminowa - w grę nie wchodzą chyba żadne fundusze (w tym
    > przypadku minimum rok).

    w Polbanku daja chyba 4,5% i ZTCW to jest aktualnie najwiecej na rynku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-10-24 14:49:43
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Pogoglałem trochę w sieci i wychodzi mi, że najwyższe oprocentowanie na
    > lokatach ... znajdę w banku Nordea
    > (lokata Nordea HIT - 5% na lokacie 3-miesiecznej przy minimalnej wpłacie
    > 10tys.zł. (przy 110tys.zł  - 15%).

    Hola, hola, to wcale nie jest takie piękne jak Ci się wydaje.
    5%(rocznie) masz dla lokaty od 500zł do 20.000zł, jeżeli _jednocześnie_
    ulokujesz 10.000zł w fundusze Nordea Inwestor,
    a 15%(rocznie) masz dla lokaty od 500zł do max. 20.000zł, jeżeli _jednocześnie_
    ulokujesz 110.000zł w fundusze Nordea Inwestor.

  • 4. Data: 2006-10-24 16:24:46
    Od: kosio21 <k...@i...pl>

    mea culpa :) rzeczywiscie nie doczytałem. czy wobec tego najwyższe
    oprocentowsnie na lokatach mozna dostać w POLBANKU - jak w wątku wyzej
    napisano ???

  • 5. Data: 2006-10-25 08:24:59
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "kosio21" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > mea culpa :) rzeczywiscie nie doczytałem. czy wobec tego najwyższe
    > oprocentowsnie na lokatach mozna dostać w POLBANKU - jak w wątku wyzej
    > napisano ???

    Ostatnio millenium prowadzi aukcje lokat. Oprocentowanie ostatnio wychodziło
    bodajrze coś koło 5%. Ale nie wiem jakie warunki dodatkowe.
    Arek

  • 6. Data: 2006-10-25 19:59:22
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > _jednocześnie_
    > ulokujesz 110.000zł w fundusze Nordea Inwestor.

    Nie mozna porownywac lokat zwiazanych z zainwestowaniem w okreslony fundusz.
    Na funduszu mozna stracic(szczegolnie krotkoterminowo), takze porownywanie
    takich lokat nie ma sensu.

  • 7. Data: 2006-10-28 09:22:05
    Od: <L...@n...pl>

    Zdecydowanie najwyzsze oprocentowanie jest w SKOKach, poszukaj.