  • 1. Data: 2006-10-24 09:25:38
    Temat: Pytanie.
    Od: "Chlorek" <s...@g...pl>

    Witam
    Może pisze nie na tą grupe co trzeba .. ale nie bardzo wiem gdzie.. a ta mi
    się wydaje najbardziej zbliżona tematycznie.
    Pytanie - jak obliczyc samemu ile powinienem dostac pieniędzy przy
    likwidacji starej książeczki mieszkaniowej.
    Nie było tego dużo (w 83 roku podobno równowartość 4 m2), a bank proponuje
    mi 500 zł.
    Gdzie, jak sie można dowiedziec ile powinienem teraz realnie dostać, jakie
    były stawki za
    metr itp?
    Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-10-24 09:45:36
    Temat: Re: Pytanie.
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Chlorek" wrote in message

> [...]
    > mi 500 zł.
    > Gdzie, jak sie można dowiedziec ile powinienem teraz realnie dostać, jakie

    np. tutaj
    http://bankowy.wp.pl/rozmawiamy.html?POD=4&wid=58537
    6
    http://www.softax.pl/prywatne/marcink/mieszkanie/mie