  • 1. Data: 2006-10-24 12:20:41
    Temat: Inteligo padło.
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.plZZZ>

    A właśnie potrzebuje zrobić przelew.

    http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_techn_2
    4102006.htm

  • 2. Data: 2006-10-24 12:39:44
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    >A właśnie potrzebuje zrobić przelew.

    No i....

    *

  • 3. Data: 2006-10-24 12:42:10
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > A właśnie potrzebuje zrobić przelew.

    Byłem w bankomacie, kartę wyrzucił ale 100 zł nie dał. Drugi raz chciałem 50
    zł i powiedział, że transakcja nie może zostać zrealizowana. Jestem ciekaw
    czy za pierwszą obciążył rachunek.

    Tomek

  • 4. Data: 2006-10-24 12:45:51
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Tomek" <b...@o...pl> wrote in message news:ehl1rh$d46$1@news.onet.pl...

> [...]
    > 50
    > zł i powiedział, że transakcja nie może zostać zrealizowana. Jestem ciekaw

    Oczywiście, że tak.

  • 5. Data: 2006-10-24 12:46:40
    Od: Tomek <n...@n...pl>

    Pan na infolinii przeprosił, ale nie jest w stanie powiedzieć kiedy
    będzie czynne ... "Proszę próbować po południu"
    Czyżby jakiś hacker im się włamał i naprawiają ?

  • 6. Data: 2006-10-24 12:50:53
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Czyżby jakiś hacker im się włamał i naprawiają ?

    Zachowujecie się jakby u was w domu/mieszkaniu/aucie/kompie wszystko
    non-stop, 24h/dobę działało.

    *

  • 7. Data: 2006-10-24 13:02:42
    Od: "sw" <s...@v...com>

    *piotr'ek* wrote:

    > Zachowujecie się jakby u was w domu/mieszkaniu/aucie/kompie wszystko
    > non-stop, 24h/dobę działało.

    Nie wiem jak Ty, ale ja widzę pewną różnicę między domowym
    serwerkiem a serwerami bankowymi. Informatycy pko są poprostu nie
    najlepsi i tyle!!! To jest przegięcie - internetowy bank niedostęny w
    środku dnia - SKANDAL !!!

    SW

  • 8. Data: 2006-10-24 13:20:25
    Od: "Abrakadabra" <g...@o...pl>

    Użytkownik "sw" <s...@v...com> napisał w wiadomości
    s.com...

[...]

    to musisz kase w skarpecie chowac bo kazdy bank internetowy mial kiedys
    awarie w ciagu dnia

  • 9. Data: 2006-10-24 13:23:25
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    pawelWN <p...@p...onet.plzzz> wrote:
    > A właśnie potrzebuje zrobić przelew.
    >
    > http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_techn_2
    4102006.htm

    Nie pisza o tym na stronie, ale bankomat pkobp nie chcial dzis z karty
    Inteligo nic wydac, po wpisaniu pinu i kwoty mowil na czerwonym tle,
    ze z powodow technicznych, czy jakos tak, operacja nie moze byc wykonana.

    a.

  • 10. Data: 2006-10-24 13:56:07
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Nie wiem jak Ty, ale ja widzę pewną różnicę między domowym
    serwerkiem a serwerami bankowymi.

    Jest i to duża, ale nie wiedząc gdzie nastąpiła awaria nie można obwiniać
    informatyków. A ze skomplikowana infrastruktura może paść w 30 miejscach.

    *