  • 1. Data: 2006-10-24 07:21:49
    Temat: jaki bank dla wspolnego konta
    Od: "gm" <g...@w...nospam.pl>

    Witam,

    Może ktoś to już przerabiał ?

    Razem z żoną mamy osobne konta w mBanku i spełnia to nasze wymagania
    całkowicie.

    Wymyślaliśmy żeby założyć konto wspólne żeby oddzielić nieco opłaty wspólne
    od własnych - zarówno przelewowo jaki i w kasie/bankomacie.

    Wiem, że mBank nie pozwala na więcej niż jedno ekonto - a oferta mBanku
    spełniała by w naszym przypadku w pełni nasze oczekiwania.

    Czy ktoś z Was może to przerabiał ?

    Wymagania:

    - darmowe wypłaty z Euronet i/lub BZWBK

    - niskie koszty utrzymania/przelewów (6-8 przelewów miesięcznie)

    - prosta i tania procedura dla konta wspólnego/wspólnej karty (czasami
    dodatkowa karta może kosztować 10pln miesięcznie)

    Ktoś przerabiał ? Inaczej czeka mnie mozolne czytanie marketingowego bełkotu
    lub dzwonienie :/ A porównania typu bankier przedstawiają tylko kilka
    banków.

    Oczywiście może być zwykłe konto z dodatkową kartą dla współmałżonka. A może
    jakieś inne pomysły ?

    Jak na razie chyba Fortis wygląda sensownie.

    Pozdrawiam

    GM

  • 2. Data: 2006-10-24 08:26:15
    Temat: Re: jaki bank dla wspolnego konta
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "gm" wrote in message

    [...]
    > Wiem, że mBank nie pozwala na więcej niż jedno ekonto - a oferta mBanku
    > spełniała by w naszym przypadku w pełni nasze oczekiwania.

    "Jeśli chcesz, eKONTO może być rachunkiem wspólnym. Współwłaścicielami
    rachunków w mBanku mogą być dwie pełnoletnie osoby, niezależnie od stopnia
    pokrewieństwa. Możesz również ustalić pełnomocnika do rachunku i wyznaczyć
    zakres jego uprawnień."

    a ja polecam jako wspolne Inteligo, skoro bankowość internetowa nie stanowi
    problemu,
    tanie w obsłudze
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-10-24 08:26:53
    Od: roman k <K...@a...pl>

    > Wymyślaliśmy żeby założyć konto wspólne żeby oddzielić nieco opłaty
    > wspólne od własnych - zarówno przelewowo jaki i w kasie/bankomacie.

    My mamy w Inteligo

    > Wymagania:
    >
    > - darmowe wypłaty z Euronet i/lub BZWBK

    Niestety darmowe tylko w PKO BP

    > - niskie koszty utrzymania/przelewów (6-8 przelewów miesięcznie)

    .99 zł za przelew. Przelewy w ramach Inteligo i PKO BP za darmo

    > - prosta i tania procedura dla konta wspólnego/wspólnej karty (czasami
    > dodatkowa karta może kosztować 10pln miesięcznie)

    Opłata za używanie kart (obydwu) 1.98 zł miesięcznie
    Prościej się nie da. :)

    Ponadto w przypadku nieszczęścia konto staje się jednoosobowe bez
    żadnych kombinacji.

    Pozdrowienia
    RomanK.

  • 4. Data: 2006-10-24 09:14:52
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    spróbuj w Multibanku, system transakcyjny b.podobny do tego z mBanku,
    koszt to 8 zł miesięcznie + 1 zł za kartę debetową (jezeli nie zrobisz
    transakcji bezgotowkowych za min. 500zl)

    mam, uzywam i jestem zadowolony ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2006-10-24 09:20:53
    Od: "gm" <g...@w...nospam.pl>

    "roman k" <K...@a...pl> wrote in message

    > My mamy w Inteligo

    No wlasnie te bankomaty to zmora bo zaden nie jest blisko - a bank calkiem
    fajny bo juz korzystalem z niego w podobnej sprawie - wspolpracownikow sie
    wpisuje na poziomie pierwszego formularza co jest super.

    Tylko te cholerne bankomaty.....kazdy za daleko.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-10-24 09:22:09
    Od: "gm" <g...@w...nospam.pl>

    "sumi" <T...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > pokrewieństwa. Możesz również ustalić pełnomocnika do rachunku i wyznaczyć

    Znam i obecnie wykorzystuje. Znaczki skarbowe, oswiadczenie itp. ale tak to
    bym wlasnie chcial miec trzecie konto.

    Tylko te bankomaty.........daleko.

    Pozdro

  • 7. Data: 2006-10-24 13:15:35
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    gm napisał(a):
    > Znam i obecnie wykorzystuje. Znaczki skarbowe, oswiadczenie itp. ale tak
    > to bym wlasnie chcial miec trzecie konto.
    Jakie znaczki skarbowe? Po cholere? Tez to przerabialismy. Przed slubem
    mielismy osobne konta. Po slubie malzonka zrezygnowla ze swojego konta a
    ja zlecilem w mbanku przeksztalcenie mojego ekonta w ekonto wspolne. I
    zalatwione.
    A ile macie lat? ihmo w wbk nadal jest oferta '<30' - darmowe konto dla
    osob ponizej 30 lat, karta debetowa za friko pod warunkiem wykonania
    chyba 3 operacji bezgotowkowych w ciagu pierwszych 2 m-cy (czy jakos tak)
    --
    badzio

  • 8. Data: 2006-10-24 15:12:44
    Od: "gm" <g...@w...nospam.pl>

    "badzio" <b...@n...epf.pl> wrote in message a
    > ja zlecilem w mbanku przeksztalcenie mojego ekonta w ekonto wspolne. I
    > zalatwione.

    U nas nie pamietam czy to bylo przed czy po slubie.
    Żona miala pekao, ja mBank wiec żonka załozyła mBank dla siebie i zrobiła
    upoważnienie na mnie (to pewnie co innego) i na oświadczeniu musiały być
    znaczki.

    > A ile macie lat? ihmo w wbk nadal jest oferta '<30' - darmowe konto dla
    > osob ponizej 30 lat, karta debetowa za friko pod warunkiem wykonania chyba
    > 3 operacji bezgotowkowych w ciagu pierwszych 2 m-cy (czy jakos tak)

    Sprawdze. Ja jeszcze półroku mam do 30. Narazie chyba nordea i pl@net
    prowadzi. Chyba ze siebie przeniose gdzie indziej ale to znowu sporo pracy

    Dzieki - popatrzylem troche w sieci i nie wiele widze. Zawiedziony jestem
    porownaniami tylko "wiadących" banków..echh

    Pozdro

  • 9. Data: 2006-10-24 15:39:41
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    gm napisał(a):
> [...]
    > Żona miala pekao, ja mBank wiec żonka załozyła mBank dla siebie i
    > zrobiła upoważnienie na mnie (to pewnie co innego) i na oświadczeniu
    Dziwne. Ja przed slubem mialem upowaznieie do konta zony. Teraz mam
    upowaznienie do konta brata i rodzicow. Wszystko w mbanku. I wszystko
    zalatwialo sie bez znaczkow.
    Errata - mialem nie upowaznienie a bylem pelnomocnikiem (przy zakladaniu
    konta zaznaczalo sie odpowiednia opcje)
    --
    badzio

  • 10. Data: 2006-10-24 20:03:31
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "RobertS" <
> [...]
    > koszt to 8 zł miesięcznie + 1 zł za kartę debetową (jezeli nie
    > zrobisz transakcji bezgotowkowych za min. 500zl)

    za 7 zł mies + 1 zl za VE masz e-pakiet w Fortisie
    z darmowymi przelewami i bezprowizyjnymi bankomatami
    - nawet nie ma co porównywać do Multibanku :-))
    *** blad ***