  • 71. Data: 2002-03-17 19:53:59
    Temat: Re: najgorsze banki - ktore to?
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    AMRA <a...@a...com> wrote:
    > Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pekao SA - biora za wszystko, kolejki, popsute bankomaty, przedpotopowe
    > przelewy i jeszcze pare rzeczy... ;)))

    Hm,... Ja tam kolejek nie uświadczam, popsuty bankomat widziałem kiedyś,
    ale nie pamiętam juz gdzie, przelewy robię telefonem, na wyciągu mam
    wszystkie szczegóły, teleserwis całą dobę, saldo w teleserwisie i
    bankomacie on-line....

    Cholera, jak mi źle ;)))

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 72. Data: 2002-03-17 20:27:44
    Od: Grzegorz BRZESKI <g...@w...USUN-SPAM.com.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in news:a72j41$6c$1@news.onet.pl:

    > eee kwystarczy VIP w Pekao Sa zlota karta i mozesz z nim posiedziec (przy
    > zaplaconej opcji)

    Mylisz sie, Business Lounge to nie to samo co salonik dla VIP'ow.

    Z pozdrowieniami,

    --
    Grzegorz BRZESKI

  • 73. Data: 2002-03-17 22:44:41
    Od: Myszek <w...@i...pl>

    On 17 Mar 2002 14:10:38 +0100, <c...@m...com.pl>
    wrote:

    >W kategorii najwyższe opłaty:
    >1. Millennium, BPH PBK, Pekao SA, ING Bank Śląski, Citibank (2 pierwsze chyba
    >jednak prowadzą)

    Co do Citi to chyba lekka przesada /nie bronię banku i tam nie
    pracuje/ ale za prowadzenie konta wychodzi w sumie 5 zł miesięcznie :
    3 zł CitiPhone /z którego niestety nie można zrezygnować/ 2 zł za
    karte Maestro. Wszystkie transakcje dokonane przez internet za darmo.

    Pozdrawiam

    Myszek

    www.wojkus.beep.pl
    w...@i...pl

  • 74. Data: 2002-03-17 23:36:17
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Ale jemu chodzi nie o to, zeby obsluga byla dobra, tylko zeby JEGO
    > obslugiwano lepiej niz INNYCH klientow tego banku.

    Albo zeby innych klientow obslugiwano gorzej od niego... - to takie polskie.
    Polemizowalbym czy obsluga e-vip jest taaaka duuuzo lepsza.

    Ps. kolega niusyxxx sie chyba rozkreca bo juz widze 5 mail, coraz wyzszy
    numer niusy6 teraz jest :))

  • 75. Data: 2002-03-17 23:41:42
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Ludzie, ba złodzieje odbierają bardzo dobrze :-))

    Wlasnie chcialem, to napisac. Od czasu kiedy mi ukradli dwa razy zlota karte
    przestalem sie podniecac. A po to wybulic pare setek za zlota karte zeby
    lezala w sejfie ?? Nie widze sensu.
    pzd

  • 76. Data: 2002-03-17 23:48:56
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Bez obrazy, ale wlasnie dlatego zamknalem konto w pekao. Nie mam takiej
    cierpliwosci jak ty... Wole nie pisac reklamacji na kazde bezmyslne ich
    dzialanie. Poza tym dla samych bankomatow nie warto tam trzymac konta, bo
    czesto nie dzialaja :))

    > zwyklych klientow tylko czasami jest odzielna obsluga. Przyklady z zycia
    wziete:

    > Zdarza się faktycznie- nawet częściej niż rzadziej :-(, ale zakładam, że
    > jako vip można się umówić na dowolną godzinę, więc mozna tego uniknąć.

    > rachunku informujac ze po odbior przysle kierowce. Moim ogromnym
    zdziwieniem bylo
    > kiedy kierowca przywiozl zaswiadczenie bez zadnej koperty czy innego
    > zabezpiczenia.
    > konta, brak
    >
    > Opieprzyć opiekuna rachunku za bezmyślność i napisać reklamację na głupote
> [...]
    Pomimo

  • 77. Data: 2002-03-18 00:05:22
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > 3 zł CitiPhone /z którego niestety nie można zrezygnować/ 2 zł za
    > karte Maestro. Wszystkie transakcje dokonane przez internet za darmo.

    plus 4zl zlote za prowadzenie rachunku :((

  • 78. Data: 2002-03-18 05:20:37
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > cierpliwosci jak ty... Wole nie pisac reklamacji na kazde bezmyslne ich
    > dzialanie. Poza tym dla samych bankomatow nie warto tam trzymac konta, bo

    Ależ ja nie piszę reklamacji co pies szczeknie- wystarczyło raz ;-)
    Od tej pory mam spokój. Słuczak kiedyś napisał, że na nich reklamacja działa
    jak...- dostają po premii i na drugi raz jak widzą klienta, to aż podskakują
    (przynajmniej tak twierdzi moja żona ;-))
    Dla bankomatów to może i nie warto, ale dla linii kredytowej plus duzy wybór
    kart plus w miare przyzwoite koszty jak na obsługę vipowską to może warto by sie
    zastanowić.
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 79. Data: 2002-03-18 07:19:45
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik mareK <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a70oqm$rsh$...@s...icm.edu.pl...

    > -za zmianę systematycznie zasad na niekożyść klientów np, opłaty w
    > bankomatach własnych
    > oddziałow
    To sa bankomaty Euronetu!!!!!

    > -za ewidentne i przechodzące wszelkie granice wprowadzanie w błąd przy
    > reklamie, a właściwie to nawet oszustwo, bo normalnemu człowiekowi nie
    > przyjdzie do głowy ,że jeżeli w reklamie jest oprocentowanie 7,5% avista
    dla
    > kwot większych od 15000 zł ,
    Jakie oszustwo? W reklamie jest "do 7,5%"! A widziales reklamy Citibanku? Że
    lokaty 9%? A wchodziles pytac sie do oddzialu o szczegoly? No to nie
    denerwuj sie zbytnio! Tam trzeba miec powzej 100 000 zl. A w Inteligo 10% na
    ROR? Powyzej 50 000 zl. Wiec spokojnie...
    pzdr
    AruBuru

  • 80. Data: 2002-03-18 08:46:22
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Dla bankomatów to może i nie warto, ale dla linii kredytowej plus duzy
    wybór
    Dla linii kredytowej tez nie warto - jest strasznie droga chyba po obnizeniu
    19,75% :))) Oczywiscie przy zalozeniu ze ma sie duza linie... bo inaczej to
    sa groszowe roznice.

    > kart plus w miare przyzwoite koszty jak na obsługę vipowską to może warto
    by sie
    > zastanowić.
    Zgoda karty (jak mowilem kiedys) sa ok, szczegolnie Shell (wlasciwie tylko
    ta karta).
    A co do obslugi, to za te same pieniadze (lub mniej) mozna gdzie indziej
    miec taka sama obsluge (a moze lepsza). Ale to moje subiektywne wrazenie.
    pzd