  • 61. Data: 2002-03-17 15:21:19
    Temat: Re: najgorsze banki - ktore to?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 17 Mar 2002 15:53:27 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >w Multibanku tez w innych bankach tez i co?
    >w moim oddziale BZWBK tez jest super obluga

    Ale jemu chodzi nie o to, zeby obsluga byla dobra, tylko zeby JEGO
    obslugiwano lepiej niz INNYCH klientow tego banku.

    Na zolta karte tatusia :-).

    >No co karty - ile masz tych kart?
    >I jeszcze placisz za "ubezpieczenie" ktore gdzie inndziej masz w cenie - np
    >w takim Fortisie...
    >
    >Wez przestan

    On nie przestanie. Jakby nie byl taki smieszny to stalby sie pierwszym
    bywalcem pbb w moim killfilu:P
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 62. Data: 2002-03-17 16:10:29
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >To zle ? Lepiej zeby jednych traktowali po VIPowsku a innych po
    >pekaowsku :-))) ?

    Lepiej. Taka jest istota czegokolwiek dla VIP-ów. Na lotnisku też jest tak, że
    ja czekam w poczekalni, a minister w saloniku dla VIP-ów.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 63. Data: 2002-03-17 16:14:33
    Od: "Rafał Sz" <r...@p...onet.pl>

    > oprocentowanie sie nie liczy,
    No to własnie wyszło co z ciebie za VIP.. chyba z całe
    100zł na koncie masz, skoro dla ciebie oprocentowanie
    się nie liczy...

    Albo jesteś już taki MAX BURŻUJ WYMIATACZ. Hehe.

    Rafcio

  • 64. Data: 2002-03-17 16:22:17
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Zostales nominowany :-)

    Ja głosuję za nagrodą główną ;-))))
    rotfl
    Grzegorz

  • 65. Data: 2002-03-17 16:36:49
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Od kiedy to jest inna bajka ? W Pekao SA VIP'ow traktuja tak samo jak
    zwyklych
    > klientow tylko czasami jest odzielna obsluga. Przyklady z zycia wziete:

    Zdarza się faktycznie- nawet częściej niż rzadziej :-(, ale zakładam, że
    jako vip można się umówić na dowolną godzinę, więc mozna tego uniknąć.

    > - zadzwonilem i poprosilem o przygotowanie zaswiadczenie o obrotach na
    rachunku
    > informujac ze po odbior przysle kierowce. Moim ogromnym zdziwieniem bylo
    kiedy
    > kierowca przywiozl zaswiadczenie bez zadnej koperty czy innego
    zabezpiczenia.
    > Dokladnie wszystko wyczytal czarno na bialym na temat mojego prywatnego
    konta, brak
    > jakiegokolwiek pomyslenia ze strony obslugi VIP'owskiej,

    Opieprzyć opiekuna rachunku za bezmyślność i napisać reklamację na głupote
    obsługującego.

    > - ostatni dzien miesiaca, pragne dokonac przelewu jednak nie mam czasu
    odwiedziec
    > oddzialu, dzwonie i pytam sie czy jesli przesle kierowce z upowaznieniem i
    pismem
    > czy przelew bedzie dokonany, wczesniej co miesiac dokonywalem identycznych
    zlecen co
    > mozna zobaczyc w histori rachunku, otrzymalem pozytywna odpowiedz. Pomimo
    > dostarczenia papierow przed zamknieciem oddziwlu, przelew nie zostal
    wykonany
    > poniewaz "...musze sie stawic osobiscie",

    TeleVip- usługa pozwalająca dokonywania przelewów na telefon- miło prosto i
    przyjemnie.
    Tylko trzeba znać ofertę swojego banku.

    > - pomimo licznych prosb i pism aby cala korespondencje przesylano na adres
    firmy
    > poniewaz nie mam czasu biegac na poczte i odbierac polecone listy,
    wszystkie sprawy
    > zwiazne z kartami przesylane sa nadal na adres domowy.

    Napisać reklamację - podać adres firmowy jako korespondencyjny.

    > Zalamalem rece i szukam nowego banku ktory umie obslugiwac klientow z
    wiekszymi
    > obrotami na koncie.

    Jasne- gdzie indziej będzie lepiej ?
    Przy nieznajomości oferty danego banku można wpaść z deszczu pod rynnę.
    Ztcw. to dobrą obsługę vip ma pko bo sa- poza tym równie duza sieć
    bankomatów, więc może będzie lepiej.
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 66. Data: 2002-03-17 16:38:01
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nio i za te ekstra
    > usluge odpowiednio wiecej placisz...

    12 zł/mc- nie tak dużo.
    Grzegorz

  • 67. Data: 2002-03-17 16:40:05
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Poza tym VIP w Pekao SA a co to za rarytas...

    Taki sam jak gdzie indziej.
    No dobra- jak nazwiesz vipa w citi ? ;-)))
    Grzegorz

  • 68. Data: 2002-03-17 16:41:25
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > ale nie każdy polak

    Tak jak i nie każdy ma konto w każdym banku :-))
    Grzegorz

  • 69. Data: 2002-03-17 16:43:46
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ale marny. Powtarzam - VIPem w Pekao jest dosc "latwo" zostac i mnie to
    nie
    > imponuje wcale ale to wcale. zlota karta juz sie opatrzyla. Gdybys mial
    > amexa (o odpowioednim koloerze i nie z Millennium), DC, Platynowa VISE, to
    > ok.

    Wtedy obsługiwałoby Cię centrum bankowości prywatnej i nie wiem, czy bys
    sobie zawracał głowe jakąś pbb ;-))

    > ale zlota karte? Czym sie podniecac. Na tej liscie pewnie taich ludzi jest
    > od groma i wcale nie chwala sie tym - bo wiedza jak to ludzie odbieraja.

    Ludzie, ba złodzieje odbierają bardzo dobrze :-))

    > To ze masz VIPa o niczym nie swiadczy. Bo juz dawno wiadomo, ze nie
    grubosc
    > czy kolor karty swiadczy o czlowieku.

    Dokładnie.
    Grzegorz

  • 70. Data: 2002-03-17 17:18:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Lepiej. Taka jest istota czegokolwiek dla VIP-ów. Na lotnisku też jest
    tak, że
    > ja czekam w poczekalni, a minister w saloniku dla VIP-ów.

    eee kwystarczy VIP w Pekao Sa zlota karta i mozesz z nim posiedziec (przy
    zaplaconej opcji)