  • 1. Data: 2002-03-16 19:52:47
    Temat: TELEPEKAO 24-co sie dzieje na serwisie?
    Od: "rayco" <z...@p...onet.pl>

    Np. ostanio zlecenia wykonane on line docierają do odbiorcy z duzym
    opóżnieniem.
    Wykonałem przelew z datą 12 marca i dzisiaj po sprawdzeniu swojego konta
    okazuje się ze nie został jeszcze zrealizowany mimo ze na koncie środków
    jest wystarczająco, a dziś 16 marca.
    Zaś to mój przypadek? czy taka norma.

    R.
    www.zestawy.kei.pl

  • 2. Data: 2002-03-18 09:08:15
    Temat: Re: TELEPEKAO 24-co sie dzieje na serwisie?
    Od: Marek Waszcz <m...@p...com>

    On Sat, 16 Mar 2002 20:52:47 +0100, "rayco" <z...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >Wykonałem przelew z datą 12 marca i dzisiaj po sprawdzeniu swojego konta
    >okazuje się ze nie został jeszcze zrealizowany mimo ze na koncie środków

    Raczej Twoj przypadek. Napisz do nich list wewnetrzna poczta (zawsze
    odpowiadaja).

  • 3. Data: 2002-03-18 09:15:23
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Waszcz" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    > On Sat, 16 Mar 2002 20:52:47 +0100, "rayco" <z...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Raczej Twoj przypadek. Napisz do nich list wewnetrzna poczta (zawsze
    > odpowiadaja).

    Należy dodać, że mają na odpowiedź 2 tygodnie.

    R.Wicik