  • 1. Data: 2002-03-16 23:44:17
    Temat: PKO BP SA najlepsiejszy? mBank traci na nazwie...
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    zawsze uważałem PKO BP SA za paść nad paściami. Dzisiaj dowiedziałem
    się, że znajoma założyła sobie tam ekonto. No więc się wielce
    zdziwiłem. I co się okazuje? Że to obecnie jedna z lepsiejszych ofert,
    bije lukasa, który tutaj dość był uznawany...

    -- oprocentowanie wysokie (wyższe niż lukas),
    -- koszt utrzymania niski (taki sam jak w lukasie)
    -- największa w Polsce sieć bankomatów
    -- największa w Polsce sieć oddziałów...

    Dodatkowo na moją sugestię, że chyba jednak tandem
    Lukas_bez_tokena+mBank jest lepszy, znajoma odpowiedziała, że nie, bo
    co to jest mBank? Jakiś wirtualny bank, któremu niekoniecznie można
    zaufać. A na słowa, że to jest oddział BreBanku, nadeszła szybka
    riposta, że gdyby to nie było nic podejżanego, to by się nazywało
    BreBank Cośtam (jak ePKO), a nie całkiem inaczej...

    Może się okazać, że mBank więcej klientów traci z tego powodu.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-03-17 07:37:16
    Temat: Re: PKO BP SA najlepsiejszy? mBank traci na nazwie...
    Od: k...@z...polsl.gliwice.pl (Michal Tyrala)

    On Sun, 17 Mar 2002 00:44:17 +0100, Tristan Alder wrote:
> [...]
    > bije lukasa, który tutaj dość był uznawany...
    >
    > -- oprocentowanie wysokie (wyższe niż lukas),
    > -- koszt utrzymania niski (taki sam jak w lukasie)

    9zl/mc to moim zdaniem nie jest niski koszt.

    Chyba, ze Ci się znow zapomnialo dopisac, ze rozpatujesz oferty dla
    studentow?

    --
    Michał Tyrała
    k...@s...linux.org.pl

  • 3. Data: 2002-03-17 09:27:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > -- oprocentowanie wysokie (wyższe niż lukas),

    oprocentowanie na 7% - jest calkiem OK - ale masz swiadomosc, ze mozna
    znalezc lepsze

    > -- koszt utrzymania niski (taki sam jak w lukasie)

    9 zl - jedna z drozszych ofert na rynku

    > -- największa w Polsce sieć bankomatów

    istotnie

    > -- największa w Polsce sieć oddziałów...

    ktore ma jedne z wiekszych kolejek na rynku, brak polaczen miedzy oddzialami
    w kraju i rozne takie...

> [...]
    > riposta, że gdyby to nie było nic podejżanego, to by się nazywało
    > BreBank Cośtam (jak ePKO), a nie całkiem inaczej...

    Pewnie dlatego mamy Integrum, dlatego mamy Millennium, Stereo nigdys
    Handlobank

    ciekawy argument - jak dla mnie brak orientacji niz jakas riposta

    > Może się okazać, że mBank więcej klientów traci z tego powodu.

    Ze niby pojda do ePKO??? Raczej Ci powiem - w zyciu nie pojda.
    Wtecz ida i uciekaja. Przeszukaj pl.biznes - tam zjechali wlasnie ePKO...

    Tu tez Ci ludzie ktorzy maja sa dalecy od wyrazania zachwytu jak to dziala -
    a dziala ponoc bardzo wolno, ta niezlioncza ilosc oddzialow w praktyce do
    niczego sie nie przydaje (Bydgoszcz, Bydgoszcz) i wiecje - muisz poszukac...

  • 4. Data: 2002-03-18 08:10:42
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego 17 Mar 2002 07:37:16 GMT, k...@z...polsl.gliwice.pl
    (Michal Tyrala) napisałbył:

    >9zl/mc to moim zdaniem nie jest niski koszt.

    Za ekonto jest 3zł, co daje 36zł rocznie, czyli tyle samo, co w
    Lukasie.

    >Chyba, ze Ci się znow zapomnialo dopisac, ze rozpatujesz oferty dla
    >studentow?

    A nie wiem. Naprawdę nie wiem. Nie sprawdziłem oferty, tylko to, co
    znajoma mówiła. Mówisz, że to oferta dla studenta, no to ja
    przepraszam.

  • 5. Data: 2002-03-18 08:15:32
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Sun, 17 Mar 2002 10:27:10 +0100, "AMRA"
    <a...@a...com> napisałbył:

    >Pewnie dlatego mamy Integrum, dlatego mamy Millennium, Stereo nigdys
    >Handlobank

    No więc HANDLObank nawiązywał jednak do banku HANDLOwego.

    >ciekawy argument - jak dla mnie brak orientacji niz jakas riposta

    Może. Ale ludzie sie takimi rzeczami kierują. Więc pewne banki na tym
    tracą. Ona osoba uinternetowiona, a jej argumenty popierał również jej
    chłop-informatyk.

    >Ze niby pojda do ePKO??? Raczej Ci powiem - w zyciu nie pojda.
    >Wtecz ida i uciekaja.

    No więc ona pracowała wcześniej w PKO BP i zna je od wnętrza, a jednak
    teraz (pracuje już gdzie indziej) założyła tam konto.

    >Przeszukaj pl.biznes - tam zjechali wlasnie ePKO...

    Nie mam za bardzo czasu wgryzać się w całość. Podaj MessageID, to
    polukam.

  • 6. Data: 2002-03-18 08:55:34
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > zdziwiłem. I co się okazuje? Że to obecnie jedna z lepsiejszych ofert,
    > bije lukasa, który tutaj dość był uznawany...

    Kazdy ma wolny wybor, ale zeby od razu do PKO ? Coz ludzie dziwnymi rzeczami
    sie kieruja przy wyborze banku...
    A co do oferty to chyba nie jest taka dobra skoro maja tak malo klientow
    ePKO, oprocz pracownikow oczywiscie :))) Z tego co pamietam to ok. 10 000
    klientow. Podobnie zreszta jak Telepekao24 - 16 500 klientow internetowych
    :)))
    Liczby mowia same za siebie.
    pzd

  • 7. Data: 2002-03-18 10:09:02
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witek"

    > A co do oferty to chyba nie jest taka dobra skoro maja tak malo klientow
    > ePKO, oprocz pracownikow oczywiscie :)))

    oferta nie jest zla ale co z tego jak maja klienta gdzies gleboko ;-)
    Sam namowilem kolezanke zeby sprawdzila ePKO - zrobi ze 3-4 darmowe
    przelewy misiecznie i jej sie koszt zwroci a normalny r-k w PKOBP
    juz ma wiec nie ma do tego banku uprzedzen. i co dalej -
    Ocenila ze faktycznie % lepszy, w kolejkach stac nie musi...
    Wypelnila wniosek w internecie, zaniosla umowe do oddzialu
    i ten sam oddzial wskazala do odbioru tokena.
    Po 2 tygodniach czekania i parokrotnego dzwonienia dzis sie okazalo,
    ze wyslali token nie na ten adres - mieli do wskazanego oddzialu a wyslali
    do innego miasta na adres prywatny. Token nie zostanie odebrany ale
    mimo bledu PKOBP oni palcem nie kiwna - jak wroci to zadzwonia by sie
    dowiedziec czy klientka jeszcze go chce
    czy odbierze "nieskonsumowana" umowę

    Jak sie do tego doda fakt ze duzo jest takich jak ja, ktorzy mieli
    dosc uzywania samego systemu to nie ma sie co dziwic ze ten interes
    sie nie rozkreca
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-03-19 21:18:30
    Od: k...@z...polsl.gliwice.pl (Michal Tyrala)

    On Mon, 18 Mar 2002 09:10:42 +0100, Tristan Alder wrote:
    > Za ekonto jest 3zł, co daje 36zł rocznie, czyli tyle samo, co w
    > Lukasie.

    Dla studenta jest 3, dla cywili 9.

    > A nie wiem. Naprawdę nie wiem. Nie sprawdziłem oferty,

    No to wez kurcze nie pisz, ze jest to teraz najlepsza oferta na rynku.

    > tylko to, co znajoma mówiła. Mówisz, że to oferta dla studenta, no to
    > ja przepraszam.

    Po przeczytaniu Twojego listu pomyslalem, ze ePKO jakas zmiany in plus
    zrobilo w toip. Na www po staremu, a tu się okazuje, ze się komus
    sprawdzic nawet nie chcialo...

    Fajnie, tylko ja nie lubie dyskusji na takim poziomie. Szkoda newsserwerow.
    --
    Michał Tyrała