  • 91. Data: 2002-03-18 19:17:53
    Temat: Re: najgorsze banki - ktore to?
    Od: Myszek <w...@i...pl>

    On Mon, 18 Mar 2002 01:05:22 +0100, "Witek" <w...@p...onet.pl> wrote:

    >plus 4zl zlote za prowadzenie rachunku :((

    Jeśli masz miesięczny wpływ na konto powyżej 2500 to nie płcisz tych 4
    zł.

    Myszek

  • 92. Data: 2002-03-19 11:23:44
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Myszek wrote:

    > Jeśli masz miesięczny wpływ na konto powyżej 2500 to nie płcisz tych 4
    > zł.

    Ciekawa teoria, doprawdy... Można jakieś konkrety?

    pzdr

    Tomek

  • 93. Data: 2002-03-19 23:21:16
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz)

    In article <3...@p...fm>, Tomasz Staszewski wrote:

    >Ciekawa teoria, doprawdy... Można jakieś konkrety?

    TOiP dla CitiKonta
    2. Opłata za prowadzenie konta osobistego
    2.1 Średnie miesięczne saldo na wszystkich rachunkach > 2500 zł bez opłat

    Tyle teoria. Nie mam CitiKonta, więc nie wiem jak z praktyką.

    Pieta.

  • 94. Data: 2002-03-20 07:19:30
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "Marcin Piotrkiewicz" <p...@9...acn.waw.pl> wrote in message

    > TOiP dla CitiKonta
    > 2. Opłata za prowadzenie konta osobistego
    > 2.1 Średnie miesięczne saldo na wszystkich rachunkach > 2500 zł bez
    opłat

    Taaak... A potem ktoś pisze, że jak konto jest oprocentowane progresywnie to
    jest to oszukiwanie klienta... No ale jak ludzie nie rozumieją tego co
    czytają...