  • 1. Data: 2002-03-16 22:59:49
    Temat: Re: najgorsze banki - ktore to?
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "arnaert" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:a70iqn$ju6$1@news.onet.pl...
    do cholery, przeciez to nie jest firma produkujaca
    > rajstopy z pipidowki pod wachockiem...)

    co masz do Wachocka? ;-)

    BZWBK - za makabrycza obsluge i za prowizje za wyplaty po przekroczeniu
    limitu dziennego na karcie

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-03-16 23:01:55
    Temat: najgorsze banki - ktore to?
    Od: "arnaert" <a...@h...pl>

    PKO BP - za makabryczny poziom obslugi klienta
    BGZ - za niedopracowane uslugi
    CITI - za ciagle problemy, awarie i oszustwa
    MILLENNIUM - za durne niedopracowane uslugi, i za brak stronki www! (to jest
    niesamowite!!!! - do cholery, przeciez to nie jest firma produkujaca
    rajstopy z pipidowki pod wachockiem...)

    Jest to moja subiektywna ocena, mozecie sia z nia nie zgadzac.

    Prosze Was o wasze typy.

    pozdr/arnaert

  • 3. Data: 2002-03-16 23:16:18
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

    > Jest to moja subiektywna ocena, mozecie sia z nia nie zgadzac.
    >
    > Prosze Was o wasze typy.

    Inteligo - za wprowadzanie oplat, zmiejszanie % i informowanie tylko o
    tanszym serwisie SMS. Po 15 lutym nie wiadomo co sa w stanie zrobic z dnia
    na dzien.

  • 4. Data: 2002-03-17 00:42:56
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    jest
    > niesamowite!!!! - do cholery, przeciez to nie jest firma produkujaca

    Dla mnie pierwsze miejsce bezkonkurencyjnie MILLENIUM!!!
    - za załatwianie słusznej reklamacji 6 m-cy, pieniądze zwrócili, po paru
    monitach, bez słowa
    wyjaśnienia czy przepraszam, nawet ciężko było mi uzyskać informacje ,że te
    pieniądze które
    mi przelali jako korektę, to z tej starej reklamacji , a nie z nowego błędu
    którego być może nie zauważyłem.
    -za zmianę systematycznie zasad na niekożyść klientów np, opłaty w
    bankomatach własnych
    oddziałow
    -za ewidentne i przechodzące wszelkie granice wprowadzanie w błąd przy
    reklamie, a właściwie to nawet oszustwo, bo normalnemu człowiekowi nie
    przyjdzie do głowy ,że jeżeli w reklamie jest oprocentowanie 7,5% avista dla
    kwot większych od 15000 zł , to trzymając 15001 zł przez rok dostanie tylko
    ułamek tych procentów, ze względu na interesujący sposób liczenia owych
    procentów w MILLENIUM , a mianowicie od pierwszych 2000 zł 0% od następnych
    3000 zł 0,5% itd.
    tak że faktycznie 7,5% dostanie tylko od 1 zł z 15001 zł trzymanych przez
    rok i może się
    czuć po roku troche ;-) "rozczarowany" atrakcyjnością swojego "konta efekt"
    ,dlatego
    ostrzegam wszystkich i odsyłam do artukułu Rzeczypospolitej " Piętrowe
    odsetki parterowe zyski"
    http://arch.rp.pl/a/rz/2002/03/20020314/200203140001
    .html?k=on&t=20020314200
    20314

    pzdr
    mareK

  • 5. Data: 2002-03-17 09:11:45
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > rajstopy z pipidowki pod wachockiem...)
    >
    > Jest to moja subiektywna ocena, mozecie sia z nia nie zgadzac.

    inteligo - wydają tylko VE, wszystkich klientów traktują tak samo.
    mbank - konieczne jest upowaznienie do skupu walut:(
    lgpetrobank - wydają tylko karty europaya:(
    pko bp - traktują klientów jak świnie:(
    millenium - brak strony www
    lukasbank - duża opłata za VC gdy nie ma sie ekonta pro
    kredytbank - a raczej kretynbank
    citibank - zdyt wysokie wymogi na karty.

  • 6. Data: 2002-03-17 09:33:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Pekao SA - biora za wszystko, kolejki, popsute bankomaty, przedpotopowe
    przelewy i jeszcze pare rzeczy... ;)))

  • 7. Data: 2002-03-17 09:46:58
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 17 Mar 2002 10:11:45 +0100, <n...@p...onet.pl> wrote:

    >inteligo - wydają tylko VE,
    >wszystkich klientów traktują tak samo.

    To zle ? Lepiej zeby jednych traktowali po VIPowsku a innych po
    pekaowsku :-))) ?

    >mbank - konieczne jest upowaznienie do skupu walut:(

    Straszna wada ;)

    >lgpetrobank - wydają tylko karty europaya:(

    nie tylko. Maja tez Amexy, no ale bez ukochanej Visy to bank u Ciebie
    przegrany :)

    >pko bp - traktują klientów jak świnie:(
    >millenium - brak strony www
    >lukasbank - duża opłata za VC gdy nie ma sie ekonta pro

    Duza? Jedna z tanszych KK na rynku.
    Wez zobacz ile kosztuje Visa QF w Pekao.

    >kredytbank - a raczej kretynbank

    nie ma jak rzeczowa krytyka :-)

    >citibank - zdyt wysokie wymogi na karty.

    Zwykle pozycjowanie produktu, kierowanie go do okreslonych klientow.
    Jak chca moga podac, ze nie wydaja Visy ludziom piszacym bzdury na
    pbb, ich wola :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-03-17 09:47:59
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Pekao SA - biora za wszystko,

    ale zato jest dużo kart do wyboru.

    >kolejki,

    nie dla wszystkich

    > popsute bankomaty,

    niepoto ma się karte żeby nią wypłacać.
    do wypłącania to ikm i oddział

    > przedpotopowe przelewy

    ale mają moneygram (szybki przelew międzynarodowy)

  • 9. Data: 2002-03-17 10:04:13
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 17 Mar 2002 10:47:59 +0100, <n...@p...onet.pl> wrote:

    >niepoto ma się karte żeby nią wypłacać.
    >do wypłącania to ikm i oddział

    Zostales nominowany :-)

  • 10. Data: 2002-03-17 10:30:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ale zato jest dużo kart do wyboru.

    A na diabla mi wybor? Mnie wystarcza dwie jedna elektron jedna embosowa.
    Zreszta jak twierdzicie ;) tylko VISA sie liczy... Na diabla miec 100 kart w
    porfelu jednego bbanku???

    > nie dla wszystkich

    oddzial dla VIPow to jest inna bajka. Nie porownujmy. A jak to wyglada wiem
    i to bardzo dobrze. Moi rodzice maja swoje _osobne_ konta VIPowskie w
    Radomiu. (osobne znaczy sie maja swoje zlote karty itpo. wiec soory ale mi
    ani to imponuje ani grzeje)

    > niepoto ma się karte żeby nią wypłacać.
    > do wypłącania to ikm i oddział

    ROTLF. Szczegolnie o 20. Przestan chrzanic. A oddzialy masz co 10 metrow??
    Smieszny jestes (cie)

    > ale mają moneygram (szybki przelew międzynarodowy)

    ktorych zajebi*** czesto uzywam...