    From: "Witek" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: najgorsze banki - ktore to?
    Date: Mon, 18 Mar 2002 09:46:22 +0100

    > Dla bankomatów to może i nie warto, ale dla linii kredytowej plus duzy
    wybór
    Dla linii kredytowej tez nie warto - jest strasznie droga chyba po obnizeniu
    19,75% :))) Oczywiscie przy zalozeniu ze ma sie duza linie... bo inaczej to
    sa groszowe roznice.

    > kart plus w miare przyzwoite koszty jak na obsługę vipowską to może warto
    by sie
    > zastanowić.
    Zgoda karty (jak mowilem kiedys) sa ok, szczegolnie Shell (wlasciwie tylko
    ta karta).
    A co do obslugi, to za te same pieniadze (lub mniej) mozna gdzie indziej
    miec taka sama obsluge (a moze lepsza). Ale to moje subiektywne wrazenie.
    pzd