  • 1. Data: 2002-03-16 20:11:55
    Temat: czek z usa z cashsurfers i problem.
    Od: <n...@p...onet.pl>

    dostałem z usa z cashsurfers czek na $40 i chce go zrealizowaćtylko w jakim
    banku? czy w pekao mozna to zrobić w oddziale dla vip czy trzeba na normalnej
    sali?

  • 2. Data: 2002-03-16 20:24:29
    Temat: Re: czek z usa z cashsurfers i problem.
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 16 Mar 2002 21:11:55 +0100, <n...@p...onet.pl> wrote:

    >dostałem z usa z cashsurfers czek na $40 i chce go zrealizowaćtylko w jakim
    >banku? czy w pekao mozna to zrobić w oddziale dla vip czy trzeba na normalnej
    >sali?

    Czemu nie zadzwonisz do swojej VIP opiekunki !? Jesli maja tam taki
    super poziom obslugi dla VIPow to pewnie nie beda cie odsylac z
    przytulnego vip-oddzialu do sali dla szarych ludzikow :-))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-03-16 20:30:18
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jakim
    > banku? czy w pekao mozna to zrobić w oddziale dla vip czy trzeba na

    eeee chyba by VIP-a nie wygonili na sale dla pospolstwa... ;-)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-03-16 20:50:51
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    jakim
    > banku? czy w pekao mozna to zrobić w oddziale dla vip czy trzeba na

    a tak w ogole - to jaka bedzie prowizja za zrealizowanie tego czeku -
    ciekawe ile sie pozostanie po odjeciu od kwoty czeku ???
    bartek

  • 5. Data: 2002-03-16 20:53:16
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a tak w ogole - to jaka bedzie prowizja za zrealizowanie tego czeku -
    > ciekawe ile sie pozostanie po odjeciu od kwoty czeku ???

    w [BZWBK] za ok 50$ - 10 zl prowizja, 7 zl za list do banku wystawcy
    (Francja) i do 3 miesiecy trzeba czekac - mi zalatwili w 2 miesiace

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-03-16 21:50:57
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

    <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    jakim
    > banku? czy w pekao mozna to zrobić w oddziale dla vip czy trzeba na

    ciekawe - chyba ostatnio cashsurfers wysyłał czeki baaaardzo rzadko

    a zrealizować możesz w każdym banku - chyba w pekao sa jest najtaniej -
    powiedz, że chcesz dać czek do inkasa (albo po prostu, że chcesz go
    zrealizować)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 7. Data: 2002-03-16 22:36:16
    Od: "Mannix" <m...@...pl>

    tylko BGŻ - tanio i szybko i na poczekaniu :)

    http://www.swiat-sdi.prv.pl
    ***************************

  • 8. Data: 2002-03-16 22:42:35
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > tylko BGŻ - tanio i szybko i na poczekaniu :)

    jesli ma sie u nich rachunek - mnie odprawili z kwitkiem... - wyszlo
    zarzadzenie ze osoby nie bedace klientami banku nie moga skladac
    zagranicznych czekow do inkasa

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-03-17 06:42:33
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 16 Mar 2002 21:50:51 +0100, "bartek" <r...@p...onet.pl>
    wrote:

    >a tak w ogole - to jaka bedzie prowizja za zrealizowanie tego czeku -
    >ciekawe ile sie pozostanie po odjeciu od kwoty czeku ???

    Koszt w pekao to jakis tam maly procent (chyba 0,2), min 10 zl, czyli
    przy takich kwotach dokladnie 10zl
    Czas oczekwiania okolo 5 tygodni.

  • 10. Data: 2002-03-17 06:43:37
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 16 Mar 2002 23:36:16 +0100, "Mannix" <m...@...pl> wrote:

    >tylko BGŻ - tanio i szybko i na poczekaniu :)

    No nie wiem. Kiedys tak bylo, ale teraz przynajmiej u mnie biora 20zl
    zamiast 10.