  • 1. Data: 2003-07-07 17:35:18
    Temat: nagrywarki rozmow telefonicznych
    Od: "neuron" <n...@z...com.pl>

    nagrywarki do nagrywania rozmów telefonicznych (pod PC)
    RNT05 jednoliniowa - nowa cena (300zł)
    RNTs08 jednoliniowa z automatycznym przełącznikiem 8 linii - kompromisowe
    rozwiązanie
    alternatywne dla duzych systemow nagrywajacych

    wiecej na
    http://www.neuron.zipnet.com.pl

    pzdr wojtek

  • 2. Data: 2003-07-07 18:42:51
    Temat: Re: nagrywarki rozmow telefonicznych
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    neuron wrote:
    > nagrywarki do nagrywania rozmów telefonicznych (pod PC)
    [...]

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-07-07 19:33:34
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > [...]

    Przecież to produkt bezpośrednio związany z bankowością.

    --
    Jakub Berent

  • 4. Data: 2003-07-07 19:58:49
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Jakub Berent wrote:

    > Przecież to produkt bezpośrednio związany z bankowością.

    Spam pozostanie spamem...
    Na wieki wieków amen.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-07-07 20:01:59
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Jakub Berent <j...@l...com.p1> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:beci0c$26u$...@n...news.tpi.pl...

    > Przecież to produkt bezpośrednio związany z bankowością.

    Oczywiście. W sam raz do podsłuchiwania wszelkich danych, takich jak np:
    nazwisko panieńskie matki, data urodzenia, ulubiona potrawa, ilość lokat,
    dokładny adres, pierwsze cyfry numeru karty... itp...

  • 6. Data: 2003-07-07 21:02:50
    Od: "Heinz Junior" <g...@g...nospam.pl>

    Podejrzewam że rozmowy z klientami są nagrywane w każdym banku

  • 7. Data: 2003-07-07 21:49:57
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Heinz Junior" <g...@g...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Podejrzewam że rozmowy z klientami są nagrywane w każdym banku

    I co z tego ? To nie jest grupa wyposazenie.bankow.sprzedam .

    Rysiek

  • 8. Data: 2003-07-08 09:46:13
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Heinz Junior <g...@g...nospam.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:becn4j$dln$...@n...onet.pl...
    > Podejrzewam że rozmowy z klientami są nagrywane w każdym banku

    Mówiłem o podsłuchiwaniu rozmowy przez osobę trzecią, ale dobra - EOT

  • 9. Data: 2003-07-08 09:57:49
    Od: "neuron" <n...@z...com.pl>

    > I co z tego ? To nie jest grupa wyposazenie.bankow.sprzedam .
    >
    > Rysiek

    Gdyby byla taka grupa to napewno tam wlasnie umiescilbym ten post .
    Zawsze tego typu posty ( a korzystam z tego narzedzia w sposob bardzo
    umiarkowany)
    oznaczam klauzula [spam] co zreszta mozna sprawdzic na tej i innych
    grupach - tym razem
    poprostu zapomnialem za co przepraszam .
    Podczas kazdej dyskusji nieodlacznie oprucz CO i JAK przewija sie GDZIE i ZA
    ILE
    i nie widze powodu aby na listach dyskusyjnych bylo inaczej . Tym bardziej
    ze jak
    zauwarzył jeden z kolegów - jednym z glownych odbiorcow nagrywarek sa banki
    i inne
    instytucje finansowe

    pzdr wojtek
    www.neuron.zipnet.com.pl

  • 10. Data: 2003-07-08 11:35:53
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    neuron wrote:
    /ciach/

    Jak napisze "spam" to już mysli, że wszystko ok.