  • 1. Data: 2003-07-07 15:08:06
    Temat: wypowiedzenie kredytu SKOK
    Od: "dareq" <d...@o...pl>

    Witam szanowna grupe.
    Otrzymalem dzisiaj list polecony.

    Zawiadomienie o wypowiedzeniu kredytu.
    SKOK w Zdzieszowicach informuje,iz uchwala nr....z dnia 02,07,2003 Zarzad
    SKOK wypowiedzial
    Panu...............umowe kredytowa nr.... zawarta w dniu 14,02,2002 r.
    Termin wypowiedzenia niniejszej umowy wynosi 30 dni.
    Po uplywie niniejszego terminu,zgodnie z 27 par."Regulaminu udzielania
    kredytow i pozyczek"
    kredyt w calosci staje sie wymagalny,wraz z odsetkami i kosztami.
    W przypadku nieuregulowania naleznosci w ciagu 7 dni liczac od dnia uplywu
    30 dniowego terminu
    wypowiedzenia umowy,sprawa zostanie skierowana na droge postepowania
    sadowego.
    Uzasadnienie
    Pozyczka przeterminowana powyzej 60 dni.Czlonek nie odpowiada na wezwania

    Jestem jednym z 5 zyrantow.
    pozyczka wynosi 500000 zl ( dawne pol miliarda zl ) rozlozona na 5 lat

    W zwiazku z tym mam pare pytan:
    Co sie stanie jak kolega nie wplaci zaleglych rat?
    Czy odpowiadamy w pieciu po rowno?
    Ile dodatkowo policza np koszta sadowe ?
    W mojej miejscowosci jest tylko filia SKOKU czy beda cos wiedziec na ten
    temat?tzn czy warto isc do nich po informacje?

    Dziekuje za konstuktywne rady.

    dareq

  • 2. Data: 2003-07-07 16:48:46
    Temat: Re: wypowiedzenie kredytu SKOK
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "dareq" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co sie stanie jak kolega nie wplaci zaleglych rat?
    > Czy odpowiadamy w pieciu po rowno?
    > Ile dodatkowo policza np koszta sadowe ?

    przeczytaj wreszcie umowe, ktora podpisales - tylko tam sa wymagane
    odpowiedzi, osobiscie sadze, ze nawet podzieliwszy przez 10 wymagana kwote
    dlugu - koszty sadowe sa oplacalne ! bo przynajmniej wyjasnia ci ile serio
    jestes krewny - a dobry adwokat (tez ladny wydatek) pozwoli ci te koszty
    zmniejszyc - byc moze tylko do wydatkow na wlasnie owego adwokata, choc
    watpie by byl az tak dobry :-((

  • 3. Data: 2003-07-07 17:53:29
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "dareq"
    > Jestem jednym z 5 zyrantow.
    > pozyczka wynosi 500000 zl ( dawne pol miliarda zl ) rozlozona na 5 lat

    Chyba 50.000 zł?

    > W zwiazku z tym mam pare pytan:
    > Co sie stanie jak kolega nie wplaci zaleglych rat?

    Niestety, SKOK weźmie się za żyrantów

    > Czy odpowiadamy w pieciu po rowno?

    O ile wiem odpowiadacie z solidarnie, czyli SKOK ma swobodę wyboru, ile od
    każdego może zażądać. Jeżeli jeden z was jest majętny, a inni
    nieszczególnie, to wezmą się za niego - tak jest im po prostu łatwiej.

    pozdrawiam,
    Bogdan B.

  • 4. Data: 2003-07-07 19:00:51
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

> [...]
    > W mojej miejscowosci jest tylko filia SKOKU czy beda cos wiedziec na ten
    > temat?tzn czy warto isc do nich po informacje?

    W zeszłym tygodniu był duży atrykuł w GW przystępnie wyjasniający kto to
    żyrant. Generalnie musisz załozyć najgorsze tzn. ze przyjda po wszystko do
    ciebie.

    Jedyną osoba, która może POMÓC (hehe) to pożyczkobiorca. Musisz (musicie) go
    dopaść i dowiedzieć sie po piersze ile, po drugie czy jest szansa, by jednak
    spłacał. Wy go musicie molestować, bo bank wybieże se najlepszego z 6tki.

    Steffano del Rocco

  • 5. Data: 2003-07-07 20:24:25
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "dareq" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > W zwiazku z tym mam pare pytan:
    > Co sie stanie jak kolega nie wplaci zaleglych rat?

    Mogą skierować sprawę do sądu.

    > Czy odpowiadamy w pieciu po rowno?

    Nie. Solidarnie, czyli każdy nawet do pełnej wysokości, ale łącznie nie
    więcej niż suma długu.

    > Ile dodatkowo policza np koszta sadowe ?

    Ponad 5.000

    > W mojej miejscowosci jest tylko filia SKOKU czy beda cos wiedziec na ten
    > temat?tzn czy warto isc do nich po informacje?

    Powinni.
    Generalnie idź do nich i próbuj dojść do porozumienia. Najlepiej przyprowadź
    ze sobą dłużnika głównego i obiecajcie, że zaczniecie regulować należności.
    Doprowadźcie do zawarcia ugody.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2003-07-08 05:33:46
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    przyprowadź
    > ze sobą dłużnika głównego i obiecajcie, że zaczniecie regulować

    generalnie wspolczuje - pozostaje miec nadzieje, ze osoba, ktorej poreczyles
    kredyt bedzie zainteresowana ukladami z bankiem (a to niestety nie zawsze
    sie zdarza i wtedy masz problem)

    --
    Matovy

  • 7. Data: 2003-07-08 06:58:30
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > generalnie wspolczuje - pozostaje miec nadzieje, ze osoba, ktorej
    poreczyles
    > kredyt bedzie zainteresowana ukladami z bankiem (a to niestety nie zawsze
    > sie zdarza i wtedy masz problem)

    Ej, ale ja nikomu nie poręczałem kredytu ;>

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2003-07-08 07:06:42
    Od: "dareq" <d...@o...pl>

    Dziekje wzystkim grupowiczom za okazana pomoc.
    Skontaktuje sie z kolega i pojdziemy do SKOKu.

    dareq