  • 1. Data: 2003-07-07 19:01:44
    Temat: przelew mbank->bph
    Od: "ricon" <r...@p...fm>

    witam mam pytanie jak wyslac kase przelewem z mbanku do bph mam taki numer
    konta
    96 1060 0076 0000 3000 0382 7180
    ale system sie pluje i nie idzie jak to wyslac?
    ricon

  • 2. Data: 2003-07-07 19:12:50
    Temat: Re: przelew mbank->bph
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "ricon"
> [...]
    > konta
    > 96 1060 0076 0000 3000 0382 7180
    > ale system sie pluje i nie idzie jak to wyslac?

    Pousuwać spacje z początku, końca i środka.

  • 3. Data: 2003-07-07 19:13:34
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "ricon" <r...@p...fm> wrote in message news:becg2l$oi3$1@news.onet.pl...
    > witam mam pytanie jak wyslac kase przelewem z mbanku do bph mam taki numer
    > konta
    > 96 1060 0076 0000 3000 0382 7180
    > ale system sie pluje i nie idzie jak to wyslac?

    RTFFAQ!

    jednym ciagiem i pamietaj zeby sprawdzic czy na koncu nie ma spacji

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 4. Data: 2003-07-08 06:43:57
    Od: "TED" <t...@s...pl>

    Sprawdz dobrze rachunek, bo nie ma takiego oddzialu (10600076)
    w zbiorze legalnych oddzialow bankowych dzialajacych w polsce.

    pozdrawiam
    TED

  • 5. Data: 2003-07-08 06:51:30
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TED" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Sprawdz dobrze rachunek, bo nie ma takiego oddzialu (10600076)
    > w zbiorze legalnych oddzialow bankowych dzialajacych w polsce.
    >
    > pozdrawiam
    > TED

    jak nie ma jak jest:

    Bank Przemysłowo-Handlowy PBK SA
    Al.Pokoju 1
    31-548 Kraków
    Polska

  • 6. Data: 2003-07-08 06:54:14
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik TED pisze:

    > Sprawdz dobrze rachunek, bo nie ma takiego oddzialu (10600076)
    > w zbiorze legalnych oddzialow bankowych dzialajacych w polsce.
    Bank Przemysłowo-Handlowy PBK S.A. (BPHSA)Centrum Rozliczeniowe
    al.Pokoju 1 31-548 Kraków

    Ibanator mi to wypluł.
    --
    '''..\
    < _| (

  • 7. Data: 2003-07-08 07:02:00
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    > W takim razie musi to byc jakis nowy oddzial
    > bynajmniej ja go nie mam jeszcze w sojej bazie z KIR-u
    > (ale u mnie jest to mozliwe)
    > Jesli bank w ktorym realizujesz przelew tez nie ma zaktualizowanej
    > tabeli (co juz raczej nie powinno byc mozliwe) to nieco wiekszy problem

    w KIR jest
    tak wynika z tego:
    http://www.bankier.pl/narzedzia/wyszukiwarki/bank-od
    dzial/

    pozdr.
    Karolina

  • 8. Data: 2003-07-08 07:03:18
    Od: "TED" <t...@s...pl>

[...]

    pozdr
    TED

  • 9. Data: 2003-07-08 07:14:40
    Od: "TED" <t...@s...pl>

    Sory, juz sie poprawiam: 10600076 istnieje (BPH Centrum Platnosci
    Detalicznej)
    a rachunek jest prawidlowy (przynajmniej w odniesieniu do sumy kontrolnej)

    W takim razie pozostaje dobrze sprawdzic, jak przelew jest wpisywany
    (nie moze byc spacji, kreseczek ani zadnych innych znakow rodzialajacych).

    Kiedys na poczcie glownej we wroclawiu pani w okienku wpisywala przelew
    w formacie IBAN, ale walila wszedzie kreseczki, tak jak mial to klient na
    wydruku
    i sie mocno dziwila, ze jej komputer nie chce tego przepuscic.

    pozdr
    TED

  • 10. Data: 2003-07-08 11:10:17
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > w KIR jest
    > tak wynika z tego:
    > http://www.bankier.pl/narzedzia/wyszukiwarki/bank-od
    dzial/

    strasznie nieaktualny jest ten link, a właściwie dane tam zawarte, po
    wpisaniu w wyszukiwarce banku BPH PBK i miasta Stalowa Wola, pokazuje się
    tylko 1 taki bank (dawny PBK) a powinny być 2, i ma w dodatku starą nazwę
    O/Tarnobrzeg F/Stalowa Wola a przecież od 31 maja wszystkie placówki
    uprościły swoją nazwę do samego Oddziału.
    Ja mam konto w banku którego w tym spisie nie ma, i mój nr rozliczeniowy
    jest taki sam jak dla Centrum Rozliczeniowego w Krakowie 10700076 - i coś mi
    się tu przypomina list z bepehu że od maja ulegając uproszczeniu nazwy
    placówek znikają nr oddziałów a ich identyfikacja będzie dokonywana poprzez
    adres. Czy dobrze rozumuję że docelowo wszystkie nr rozliczeniowe
    dotychczasowych placówek BPHPBK będą miały tylko jeden wspólny nr ???

    pozdr
    david