  • 1. Data: 2003-07-07 14:14:03
    Temat: wplada do mBanku - pytanie zoltodzioba
    Od: <c...@w...pl>

    Witam,
    dotychczas wplacalem pieniadze na poczcie, jednak szly dosc dlugo. jak
    wplacac aby pieniadze wplynely na konto np. do piatku? isc do zwyklego banku
    i juz? wybaczcie - jestem calkowicie zielony w tych sprawach.

  • 2. Data: 2003-07-07 14:26:35
    Temat: Re: wplada do mBanku - pytanie zoltodzioba
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    isc
    > do zwyklego banku i juz? wybaczcie - jestem calkowicie zielony w

    Poczta od niedawna wprowadzila wlaty idace elixirem.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-07-07 14:36:58
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Użytkownik<c...@w...pl> nagryzmolił(a) w

> [...]
    > dlugo. jak wplacac aby pieniadze wplynely na konto np. do piatku? isc
    > do zwyklego banku i juz? wybaczcie - jestem calkowicie zielony w tych

    Najlepiej załóż sobie darmowe e-konto w Lukasie bez tokena.
    Będziesz mógł za darmo wpłacać na konto i robić przelewy do mBanku.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl

  • 4. Data: 2003-07-07 14:48:30
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    napisał w wiadomości news:bebvod$f9k$1@news.onet.pl...
    > isc
    > tych
    >
    > Poczta od niedawna wprowadzila wlaty idace elixirem.

    Trzeba tylko w lewym dolnym rogu (tam gdzie jest trąbka) napisać STANDARD.
    Jeżeli wpłacisz dziś, to pieniądze będą na koncie w środę, chyba że wpłacisz
    dość późno (po godzinie granicznej która jest różna dla różnych urzędów
    pocztowych), wtedy w czwartek.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 5. Data: 2003-07-07 16:49:07
    Od: "/\\" </\@/\./\>

    Użytkownik "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wpłacisz
    > dość późno (po godzinie granicznej która jest różna dla różnych urzędów

    Tak tez uczynilem:
    Wg pani z okienka - Standard to usluga dzialajaca tylko
    z niektorymi bankami z ktorymi poczta podpisala umowe
    (pokazywala mi nawet liste ok 6ciu nr) i tam owszem - pojdzie eliksirem.
    mBanku ani BRE tam nie bylo.
    Pani wplate przyjela mimo, ze system jej wywalal, ze ten bank nie
    akceptuje przelewow SYBIRem. Ciekawe kiedy zobacze swoje
    pieniadze na koncie...

    Swoja droga poczt apolska to bardzo ciekawa instytucja ;)

    /\

  • 6. Data: 2003-07-07 17:44:57
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Te 6 banków to banki które wyszły z sybiru i można do nich wysłać tylko
    standard. A do wszystkich innych można i starą wpłatę i standard. Proponuję
    iść do tej pani i upierać się przy swoim - poproś o pokazanie regulaminu
    usługi i wskazania gdzie jest taki zapis - jest to zarządzenie Dyurektora
    Generalnego Poczty Polskiej nr 68 z 2003r. Jeżeli będzie machać tą listą to
    poproś aby pokazała gdzie jest napisane że do innych banków nie można wysłać
    standardem.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 7. Data: 2003-07-07 18:32:54
    Od: "/\\" </\@/\./\>

> [...]
    > Generalnego Poczty Polskiej nr 68 z 2003r. Jeżeli będzie machać tą listą
    > poproś aby pokazała gdzie jest napisane że do innych banków nie można

    Niestety juz wplacilem zwyczajnie :(
    Domyslalem sie, ze cos pokielbasily ale kiedy ma sie za plecami
    kolejke emerytow z rachunkami to jakos nie mialem sumienia sie
    awanturowac.
    Ale nastepnym razem nie omieszkam.

    Pozdrawiam,
    /\

  • 8. Data: 2003-07-07 20:06:59
    Od: <c...@w...pl>

    ok, ok. a gdzie moge wplacic na spokojnie i bez nerwow? w innym banku?

  • 9. Data: 2003-07-09 11:30:16
    Od: "Marcin Szczepanik" <m...@b...com.pl>

    Wplacalem ok 13 w Pekao SA, o pienadze weszly tego samego dnia ksiegowaniem
    o 19

  • 10. Data: 2003-07-09 11:36:26
    Od: k...@p...fm

> [...]
    > wplacac aby pieniadze wplynely na konto np. do piatku? isc do zwyklego banku
    > i juz? wybaczcie - jestem calkowicie zielony w tych sprawach.

    Znajdż jakiś bank co nie zdziera za przelewy...ja wpłacałem w Banku
    spółdzielczym i dochodzą na drugi dzień...i prowizja taka jak na poczcie