  • 1. Data: 2003-07-07 16:16:00
    Temat: [KK Lukas] termin splaty w niedziele
    Od: "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl>

    Witam,

    jak ostatnio wyglada sprawa z data splaty karty Lukasa, kiedy wypada on w
    dzien ustawowo wolny od pracy ? Naliczaja odsetki i trzeba pisac reklamacje
    ? Nie naliczaja odsetek ? A moze naliczaja odsetki i nie uznaja reklamacji ?
    Juz trzeci raz pod rzad koniec grace-periodu wypada mi w dzien ustawowo
    wolny od pracy, pora sprawdzic jak to obecnie w Lukasie dziala. Na
    lukaslinii powiedzieli, ze system naliczy odsetki, w oddziale powiedzieli,
    ze nie naliczy. Ciekawe... Przy okazji moze ktos powie, na ktory dokladnie
    paragraf KC nalezy sie powolywac w przypadku takiej reklamacji ?

    marekz

  • 2. Data: 2003-07-07 18:12:05
    Temat: Re: [KK Lukas] termin splaty w niedziele
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    MarekZ wrote:
    [...]

    lukaslinii powiedzieli, ze system naliczy odsetki, w oddziale powiedzieli,
    > ze nie naliczy. Ciekawe... Przy okazji moze ktos powie, na ktory dokladnie
    > paragraf KC nalezy sie powolywac w przypadku takiej reklamacji ?

    Jezeli w niedziele -> automatycznie przechodzi na poniedziałek
    jeżeli w sobotę -> trzeba wpłacić w piątek (modulo możliwość w sobotę w
    lukasie)

    KJ
    A punkt w kk powinienes sobie znaleźć sam

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 3. Data: 2003-07-08 22:05:09
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:beck6m.1i0.1@bambus.kjonca.bogus...
    > MarekZ wrote:
    > [...]
    > A punkt w kk powinienes sobie znaleźć sam

    No dobra, mam akurat na biurku, to podpowiem :-)
    art. 115 Kodeksu cywilnego: jezeli koniec terminu do wykonania czynnosci
    przypada na dzien uznany ustawowo za wolny od pracy, termin uplywa dnia
    nastepnego.

    Sam zazwtczaj KK Lukasa splacam w takich sytuacjach wczesniej, ale z watkow
    na grupie wnioskuje, ze Luksas prawidlowo stosuje art. 115 k. c. i w
    przypadku, gdy platnosc nastapi dnia nastepnego nie nalicza odsetek.

    Grezgorz

  • 4. Data: 2003-07-15 05:26:35
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Beniowa" <b...@p...wp.pl> napisał
    w wiadomości news:bev5jp$odv$2@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > na grupie wnioskuje, ze Luksas prawidlowo stosuje art. 115 k. c. i w
    > przypadku, gdy platnosc nastapi dnia nastepnego nie nalicza odsetek.

    wlasnie bylo juz to walkowane

    ja w 2001 roku splacilem kiedys w poniedzialek i byly odsetki, ktore po
    reklamacji zostaly skorygowane (po 4 miesiacach ;-)

    --
    Matovy

  • 5. Data: 2003-07-15 11:42:24
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Matovy <a...@p...onet.pl> napisał(a):
    wlasnie bylo juz to walkowane

    > ja w 2001 roku splacilem kiedys w poniedzialek i byly odsetki, ktore po
    > reklamacji zostaly skorygowane (po 4 miesiacach ;-)

    widac to poprawili. Ja splacam zawsze Lucasa w poniedzialek gdy termin wypada
    w niedziele i nigdy nie bylo problemu tzn ani nie naliczali odsetek ani nie
    musialem pisac reklamacji. W przypadku gdyby naliczyli odsetki reklamacje
    musza uznac ale czas na procedure trzeba by poswiecic. Ale jak mowie w
    Lucasie teraz nie ma problemu.

    D.

  • 6. Data: 2003-07-15 17:49:32
    Od: "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl>

    Użytkownik "Dave " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > musialem pisac reklamacji. W przypadku gdyby naliczyli odsetki reklamacje
    > musza uznac ale czas na procedure trzeba by poswiecic. Ale jak mowie w

    O dzieki, to jest konkret. Splace w poniedzialek i zobacze co sie stanie. 4
    miesiecy na rozpatrzenie reklamacji nie beda miec tak czy inaczej, bo pod
    koniec lipca zamykam te karte (zamieniam na darmowa przez rok w BPHPBK) :)

    marekz