  • 11. Data: 2003-07-08 12:04:31
    Temat: Re: nagrywarki rozmow telefonicznych
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    neuron wrote:
    /ciach/

    przegiąłeś - poleciało do abuse

  • 12. Data: 2003-07-08 12:08:28
    Od: "neuron" <n...@z...com.pl>

    > Jak napisze "spam" to już mysli, że wszystko ok.

    Kupuje gazete - place nieraz po 8-10 zl . A polowa tej gazety to reklamy .
    Media byly sa i beda nosnikiem tresci handlowych - albo nie bedzie ich
    wcale .
    Rozumiem ze mozna dostac k... wicy jesli dostaje sie na skrzynke email 20
    niechcianych listow dziennie albo gdy na liscie dyskusyjnej na 100 postow 90
    jest nosnikiem reklam i to niezwiazanych z tematem . Ale ludzie - bez
    przesady .
    Niekturym wydaje sie ze skoro placa te 4 zlote za godzine polaczenia z
    internetem to
    maja prawo rzadac aby wszystko wygladalo po ich mysli . Niestety tak nie
    jest - to
    firmy - i te potezne jak i te malutkie jak moja sa motorem rozwoju sieci .
    Gdyby nie
    ich czyli nasz szmal to nie byloby tresci reklamowych bo nie byloby usnetu
    :)

    Jest to grupa o bankowosci - mam wiec prawo przypuszczac ze zagladaja tu np.
    informatycy
    z bankow , a oni - co wiem z wlasnego doswiadczenia - moga byc
    zainteresowani tym co
    oferuje . Nie sprzedaje przeciez wycieczek na karaiby :) .

    Tak wiec troche tolerancji - nie interesuje Cie - nie czytaj . Są tacy
    ktorych to interesuje - co widze po odwiedzinach na stronie .
    pzdr Wojtek
    www.neuron.zipnet.com.pl

  • 13. Data: 2003-07-08 12:21:18
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "neuron" <n...@z...com.pl> napisał w wiadomości
    .pl...

    > Zawsze tego typu posty ( a korzystam z tego narzedzia w sposob bardzo
    > umiarkowany)
    > oznaczam klauzula [spam] co zreszta mozna sprawdzic na tej i innych
    > grupach - tym razem

    A jak ktoś powie Ci "przepraszm, ale zaraz ci przyp*.*lę i zaj*.*ię komórkę
    i portfel" to będzie OK?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 14. Data: 2003-07-08 12:37:52
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "neuron" <n...@z...com.pl> wrote in message
    .pl...
    > Zawsze tego typu posty ( a korzystam z tego narzedzia w sposob bardzo
    > umiarkowany)
    > oznaczam klauzula [spam]

    Czyli jak wejde do Ciebie do domu, krzykne "uwaga sram!" i narobie Ci na
    dywan to wszystko bedzie w porzadku?

    Podajesz przyklad z gazetami - tylko ze za reklamy w prasie placi sie
    wydawcy. Ty wlascicielowi serwera nie zaplaciles nic.
    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 15. Data: 2003-07-08 13:28:25
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:beee6s$22sp$1@foka.acn.pl...
    > Czyli jak wejde do Ciebie do domu, krzykne "uwaga sram!" i narobie Ci na
    > dywan to wszystko bedzie w porzadku?

    Oczywiście , że to w porządku:-(
    Należy jeszcze zażądać papieru do podtarcia, i kobiety do utylizacji
    spermy:-(
    A potem domowników przeprosić za drobny kłopot.

  • 16. Data: 2003-07-08 15:54:53
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    neuron wrote:
    > Kupuje gazete - place nieraz po 8-10 zl . A polowa tej gazety to
    > reklamy . Media byly sa i beda nosnikiem tresci handlowych - albo
    > nie bedzie ich wcale .

    Właściciel gazety zarabia na reklamach. Właściciele serwerów i klienci
    dopłacają do spamu. Widzisz różnicę?
    Gazety możesz nie kupić. Posty z usenetu i listy e-mail ściągasz
    wszystkie*, chciane i niechciane. Widzisz różnicę?
    Załóżmy że odwiedził cię akwizytor, zabrał twój czas i pobrał opłatę za
    dostarczenie ulotek. Podoba ci się to, bałwanie?
    :-/

> [...]
    > email 20 niechcianych listow dziennie albo gdy na liscie dyskusyjnej
    > na 100 postow 90 jest nosnikiem reklam i to niezwiazanych z tematem .

    Zezwolić na takie wybryki jak twoje to iść właśnie w tym kierunku.
    Poczytaj archiwum grupy - spamerstwo zaczyna się tu ostatnio panoszyć
    :-//

    > Niekturym wydaje sie ze skoro placa te 4 zlote za godzine polaczenia z
    > internetem to
    > maja prawo rzadac aby wszystko wygladalo po ich mysli .

    Gówno cię obchodzi, ile ktoś płaci za dostarczenie sieci. Ty nie
    będziesz decydował o tym, co kto ma czytać. Jak ktoś chce czytać pbb, to
    czyta - a grupa nie jest ogłoszeniowa, więc nie życzy sobie czytać
    ogłoszeń! Jasne?

    > Niestety tak
    > nie jest - to
    > firmy - i te potezne jak i te malutkie jak moja sa motorem rozwoju
    > sieci .

    Powiedz szanowny motorze, ile zainwestowałeś w rozwój sieci? I nie
    pieprz o swojej stronce, bo to akurat inwestycja w twój interes a nie w
    sieć.

    > Gdyby nie
    > ich czyli nasz szmal to nie byloby tresci reklamowych bo nie byloby
    > usnetu :)

    Sam to wymyśliłeś, czy inny "biezmesmen" ci pomagał?

> [...]
    > tu np. informatycy
    > z bankow , a oni - co wiem z wlasnego doswiadczenia - moga byc

    LOL. Ilu bankom już coś sprzedałeś?
    A o Google, Yellow Pages i serwisach tematycznych słyszałeś? Jak nie, to
    uświadamiam że jak ktoś będzie zainteresowany twoją ofertą to zajrzy
    tam, zamiast subskrybować grupę o bankach!

    > Nie sprzedaje przeciez wycieczek na karaiby :) .

    To nie ma znaczenia - spamujesz.

    > Tak wiec troche tolerancji - nie interesuje Cie - nie czytaj . Są tacy
    > ktorych to interesuje - co widze po odwiedzinach na stronie .

    Załóż księgę gości. Dowiesz się wtedy, co ci ludzie o tobie myślą.

    *chyba że tniesz spamerski syf. Są do tego narzędzia, tacy jak neuron są
    matką wynalazku.

    --
    wyjątkowo
    bez ukłonów - skowi