  • 1. Data: 2005-01-30 09:20:27
    Temat: Jakie IKE?
    Od: "Beer" <b...@g...pl>

    Witam
    Przejrzałem grupkę i widzę że temat raczej nie tykany,
    może więc to NTG? Jeśli tak, to sorrki - ale mimo wszystko
    zapytam:
    jakie IKE polecicie? Nie dysponuję dużymi środkami, nie mam
    szczególnie wysokich dochodów ale tą stówkę miesięcznie mogę
    swobodnie wrzucić "na przyszłość". Pytanko: gdzie ją wrzucić,
    żeby przyniosło to najlepszy efekt za te powiedzmy 20 lat...?

  • 2. Data: 2005-01-30 13:24:39
    Temat: Re: Jakie IKE?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Beer <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    > swobodnie wrzucić "na przyszłość". Pytanko: gdzie ją wrzucić,
    > żeby przyniosło to najlepszy efekt za te powiedzmy 20 lat...?

    Osobiscie wsadzilbym w fundusze w BZ WBK lub mBanku. No ale to ja :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-01-30 14:11:38
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Osobiscie wsadzilbym w fundusze w BZ WBK lub mBanku. No ale to ja :)

    a nie wiesz, czy w BZWBK trzeba miec konto aby moc otworzyc IKE????
    czy mozna samo IKE a wplaty robic z innego konta

    pzd
    Marcin
    --
    z rozmów naszych wyłania się idea jakiej jeszcze nie było ;-))

  • 4. Data: 2005-01-30 14:48:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    sandokan <l...@w...pl> wrote:
    > czy mozna samo IKE a wplaty robic z innego konta

    Z tego co wiem - mozna

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-01-30 15:54:34
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Z tego co wiem - mozna

    oki, dzieki

    --
    z rozmów naszych wyłania się idea jakiej jeszcze nie było ;-))