  • 11. Data: 2021-11-08 14:32:03
    Temat: Re: mojeuslugi.pl - skany dokumentów
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jest jakaś lista tych banków?
    "Dobrych" i "niedobrych"?

    -----

  • 12. Data: 2021-11-08 14:48:19
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 8 listopada 2021 o 14:32:05 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Jest jakaś lista tych banków?
    > "Dobrych" i "niedobrych"?

    A skąd pomysł, że w ogóle jakieś "dobre" są?

  • 13. Data: 2021-11-08 15:04:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli nie ma takich, które przykładowo przy Liborze CHF = -0,4% i marży 1,05% liczą
    stawkę odsetkową 0,65% ?

    Nie mam kredytu w chf, to przynajmniej przestanę się zamartwiać "żesz ja q... m.. nie
    wziąłem w chf skoro libor ujemny i dopłacają"
    ;-))

    -----

  • 14. Data: 2021-11-08 15:30:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 8 listopada 2021 o 15:04:10 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Czyli nie ma takich, które przykładowo przy Liborze CHF = -0,4% i marży 1,05% liczą
    stawkę odsetkową 0,65% ?

    Nie wiem, może są, ale z opisów, które pamiętam - wątpię.
    Ale w sądach wszyscy, którzy poszli, wygrali - nie wiem, czy było ich dużo, czy mało.
    I to nie tylko uwzględnianie ujemnej stawki, ale nawet wynikającego ujemnego
    oprocentowania.
    Bo o 1,05% marży to nie było bardzo trudno nawet na złotówkowym.
    No, może powiedzmy, że te wczesne frankowe, które się opłacały, miały ok. 1% - ale te
    późne to już poniżej 0,5% bywały (ale co z tego, jak franka sprzedawałeś po 2zł i
    jeszcze spread).

    > Nie mam kredytu w chf, to przynajmniej przestanę się zamartwiać "żesz ja q... m..
    nie wziąłem w chf skoro libor ujemny i dopłacają"
    > ;-))

    Zależy z kiedy ten kredyt złotówkowy.
    Większość frankowych i tak jest tańsza niż złotówkowe.
    Wtopili jak zwykle ci, którzy na sam koniec owczego pędu dołączyli - bo co z tego, że
    dopłacają odsetki, jak franka sprzedałeś po 2zł, a odkupujesz po 4,30zł?
    A oprócz tego jest jeszcze banda spryciarzy walcząca o unieważnienie umów.

  • 15. Data: 2021-11-08 16:29:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...

    >Nie wiem, może są, ale z opisów, które pamiętam - wątpię.

    O ile pamietam - to chyba sporo.

    Wiele nie pomyslalo, ze libor moze byc ujemny, a zapis w umowie jest.

    Z kolei te, co sie zabezpieczyly, to sie narazaja na zarzut
    niesymetrycznego traktowania konsumentow.

> [...]
    >ok. 1% - ale te późne to już poniżej 0,5% bywały (ale co z tego, jak
    >franka sprzedawałeś po 2zł i jeszcze spread).

    Ale czemu mialbys sie przestac zamartwiac?
    Mogles wziac :-)

    >Zależy z kiedy ten kredyt złotówkowy.
    >Większość frankowych i tak jest tańsza niż złotówkowe.

    Ale frank drozeje :-(

    J.