  • 1. Data: 2021-10-04 21:39:44
    Temat: Opłata za przelew wewnętrzny w mBanku
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Dzień dobry, dziś się zorientowałem, że mBank zabiera mi 1,50 zł opłaty
    za wykonanie przelewu z jednego mojego konta w mBanku (mBiznez) na
    drugie moje konto w mBanku (ekonto).

    :-)

  • 2. Data: 2021-10-04 22:32:45
    Temat: Re: Opłata za przelew wewnętrzny w mBanku
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 4 Oct 2021 21:39:44 +0200, w <sjfla2$1ldn$1@gioia.aioe.org>, Poldek

    > Dzień dobry, dziś się zorientowałem, że mBank zabiera mi 1,50 zł opłaty
    > za wykonanie przelewu z jednego mojego konta w mBanku (mBiznez) na
    > drugie moje konto w mBanku (ekonto).
    >
    > :-)

    Ciesz się -- ja zorientowałem się, że przelew na każde konto w moim PKO BP
    kosztuje 0,70zł :)

  • 3. Data: 2021-10-05 09:57:53
    Od: Olivier Skovsky <o...@g...com>

    poniedziałek, 4 października 2021 o 21:39:48 UTC+2 Poldek napisał(a):
    > Dzień dobry, dziś się zorientowałem, że mBank zabiera mi 1,50 zł opłaty
    > za wykonanie przelewu z jednego mojego konta w mBanku (mBiznez) na
    > drugie moje konto w mBanku (ekonto).
    >
    > :-)

    Nie ma takiego konta w mBanku jak mBiznez

  • 4. Data: 2021-10-05 10:55:51
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 04.10.2021 o 21:39, Poldek pisze:

    > Dzień dobry, dziś się zorientowałem, że mBank zabiera mi 1,50 zł opłaty
    > za wykonanie przelewu z jednego mojego konta w mBanku (mBiznez) na
    > drugie moje konto w mBanku (ekonto).
    >
    > :-)
    i chyba jeszcze nikt nie wymyślił jak to obejść...

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 5. Data: 2021-10-05 12:04:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Oct 2021 23:18:56 +0200 (GMT+02:00), Eneuel napisał(a):

    > z Inteligo chyba też są bezpłatne...

    Są bezpłatne do dowolnego banku, łącznie z PKO BP.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2021-10-05 20:35:50
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    >
    > Dzień dobry, dziś się zorientowałem, że mBank zabiera mi 1,50 zł opłaty
    > za wykonanie przelewu z jednego mojego konta w mBanku (mBiznez) na

    od dawna tak jest. olałem biznesowy mbank dobre parę lat temu

    ToMasz

  • 7. Data: 2021-10-08 08:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Dzień dobry, dziś się zorientowałem, że mBank zabiera mi 1,50 zł
    > opłaty za wykonanie przelewu z jednego mojego konta w mBanku
    > (mBiznez) na drugie moje konto w mBanku (ekonto).
    >
    >:-)

    hmm, nie widze takiej opłaty u siebie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 8. Data: 2021-10-08 20:33:55
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 8 paź 2021 o 08:59, Budzik pisze:

    > hmm, nie widze takiej opłaty u siebie.

    Kiedy zakładałeś to konto firmowe?

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 9. Data: 2021-10-08 21:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console ...

    > Kiedy zakładałeś to konto firmowe?

    w 2015

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 10. Data: 2021-10-09 13:36:38
    Od: Janusz Plantagenet <j...@g...com>

> [...]
    > Dzień dobry, dziś się zorientowałem, że mBank zabiera mi 1,50 zł opłaty
    > za wykonanie przelewu z jednego mojego konta w mBanku (mBiznez) na

    Co ty tu kuwa, facet piszesz. Puknij się w czoło i nie wprowadzaj ludzi w błąd.