    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 20 Oct 2021 03:19:01 -0700 (PDT)
    Subject: Re: mojeuslugi.pl - skany dokumentów
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 8 października 2021 o 23:10:13 UTC+2 Mac Ka napisał(a):

    > Mozna podpiac karte, a jak karta odpowiednia to cos jeszcze wroci na konto. Nie
    kazda platnosc jest tak stala aby uzywać zlecenia stalego, oczywiście można używać
    także polecenia zapłaty, ale mi dodatkowy obrót na karcie pozwala na zwolnienie z
    opłaty i np. na darmową kartę Priority Pass czy też ubezpieczenie podróżne. Na
    szczęście obroty juz zrobione, wiec bede sie martwil za rok.

    A opłaca Ci się to? Ile te mojeuslugi.pl biorą prowizji?
    Dla takiej platyny z bnp paribas na zero wyszłoby się przy prowizji 0,66%. Ale tylko
    do grudnia - od 14 grudnia moneyback leci w dół czterokrotnie :(
    Ale czy warto się bić (czyli na siłę wykręcać min. 36k rocznie) o tą kartę, skoro
    santander daje każdemu ze zdolnością ma limit 10k (którą to zdolność można sobie
    wyhodować "na klik" przez 3 miesiące ping-ponga - czyli nawet nie musisz widzieć
    banku na oczy) platynę z priority pass i ubezpieczeniem podróżnym? I to darmową za 10
    dowolnych transakcji miesięcznie, w tym robionych kartami dodatkowymi?

    A oprócz tej platyny (oraz innych KK) z bnpp są jeszcze jakieś KK dające moneyback,
    choćby "punktowy", za wszystkie wydatki?
    Priceless specials możemy potraktować anegdotycznie ;>
    Jeszcze ładny moneyback (ciuchy 2% i koryto 3%) ma KK santander 1-2-3 - i chyba też
    nic więcej.