    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 8 Oct 2021 12:15:08 -0700 (PDT)
    Subject: mojeuslugi.pl - skany dokumentów
    From: Mac Ka <m...@i...pl>

    Cześć,
    dziś zalogowałem się do systemu aby opłacić rachunki i zostałem zaskoczony. Usługa
    wymaga weryfikacji tożsamości poprzez wysłanie skanów dokumentów.
    Okazuje się, że już sama karta płatnicza nie wystarcza, trzeba jeszcze dać dostęp do
    danych z facebooka, dostęp do danych na fakturach lub ibokow , podać numer karty
    płatniczej i jeszcze skan dokumentu i selfi.
    Mam wrażenie, że trochę ich pogięło. Jakiś czas temu próbował do samo zrobić Skycash,
    wycofali się jak zobaczyli ilu klientów tego nie akceptuje.
    Ja sam jestem zwolennikiem płatności bezgotówkowych, ale widząc co się dzieje
    zaczynam się zastanawiać czy jest sens korzystać z pośredników lub zostawiać swoje
    dane gościowi z allegro od którego kupuję kabelek za kilka PLN.
    Nie wiem jak Wy ale ja osobiście zawieszę korzystanie z tego serwisu.

    Pozdrawiam
    MK