  • 1. Data: 2008-06-28 07:42:02
    Temat: millenet - czy wam też kisi
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czy wam też tak strasznie smętnie chodzi millenet?

    bo mnie już czasem szlak trafia jak na koncie firmowym traci podczas sesji
    certyfikat, albo musze czekać w nieskończoność na pojawienie sie odświeżenia
    strony.

  • 2. Data: 2008-06-28 08:23:27
    Temat: Re: millenet - czy wam też kisi
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Czy wam też tak strasznie smętnie chodzi millenet?

    Zdaje się, ze była dziś konserwacja. Może coś zepsuli :)

    KJ

  • 3. Data: 2008-06-28 08:50:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Dyjor" g44q0g$r5p$...@n...onet.pl

    > bo mnie już czasem szlak trafia

    Zielony czy żółty? :) Mnie trafia szlag, gdy ktoś
    pisząc o szlakach, nie podaje ich kolorów... ;)

    szlag m III, D. -u, N. ~giem, blm

    <<apopleksja>>

    tylko we fraz. posp. Szlag kogoś trafił (trafi)

    a) <<ktoś dostał (dostanie) ataku apopleksji>>
    b) <<ktoś się bardzo rozgniewał>>

    Coś szlag trafił, trafia; coś może szlag trafić
    <<coś się zepsuło, zniszczyło, coś się psuje,
    niszczy; coś się może zepsuć, zniszczyć>>

    Niech cię (go, was) szlag trafi!; szlag (by) to
    trafił!, niech to (jasny) szlag trafi!
    <<przekleństwa>>

    niem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2008-06-28 09:35:40
    Od: "ygreko" <...@...com>

    > Czy wam też tak strasznie smętnie chodzi millenet?

    Ledwo co zalozylem sobie tam konto, a tu od kilku dni dziala jakby chcialo
    a nie moglo.
    Pomijam juz kwestie tego, ze podpisalem umowe przez net, zlozylem podpis
    na karcie wzorow podpisow a w oddziale, gdzie chcialem wyplacic pieniadze
    okazalo sie, ze nie ma mojego wzoru i jest problem. Udalo sie go rozwiazac
    podpisujac jeszcze jedna karte wzorow podpisu.
    Dziwne rozpoczecie wspolpracy.

  • 5. Data: 2008-06-28 20:53:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    ciach bebłanie...

    a w kwesti merytotycznej?

  • 6. Data: 2008-06-28 20:53:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kamil "Jońca" wrote:

    > Zdaje się, ze była dziś konserwacja. Może coś zepsuli :)

    ale to sie dzieje od dawna

  • 7. Data: 2008-06-28 21:25:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marek Dyjor napisał(a):
    > ale to sie dzieje od dawna

    U mnie smiga pieknie.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-06-28 22:50:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Marek Dyjor" g468c0$f4f$...@n...onet.pl

    > ciach bebłanie...

    > a w kwesti merytotycznej?

    Analfabeta trafił na analfabetów. :)

    O tym, że Ty jesteś z językiem polskim na bakier -- wiesz.
    O tym, że w tym banku nie ma nikogo, kto zna pisany polski,
    zapewniał mnie Dawid Grzyb -- pracownik tego właśnie banku.

    No... Pan Grzyb zapewniał mnie przed wieloma miesiącami...
    Może do tej pory coś się zmieniło w tej materii. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2008-06-29 04:17:39
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 28 Jun 2008 22:53:13 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > a w kwesti merytotycznej?

    A w kwestii merytorycznej (trudne słowo), to SOA#1.

    AK

  • 10. Data: 2008-06-29 13:49:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > No... Pan Grzyb zapewniał mnie przed wieloma miesiącami...
    > Może do tej pory coś się zmieniło w tej materii. ;)

    ty zaś jesteś pozbawiony znajomości netetykiety, bo jakbyś ją znał to byś
    wiedział ze sie nie należy przyczepiać do ortografii czy literówek.
    EOF