  • 11. Data: 2008-06-29 14:32:18
    Temat: Re: millenet - czy wam też kisi
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Dyjor" g483ta$ft3$...@n...onet.pl

    > ty zaś jesteś pozbawiony znajomości netetykiety, bo jakbyś ją znał to byś
    > wiedział ze sie nie należy przyczepiać do ortografii czy literówek.

    PW. :) (czyli plonk warnink ;) -- coby nawiązać do Twego pisania)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2008-06-29 19:34:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> writes:
    [...]
    > ty zaś jesteś pozbawiony znajomości netetykiety, bo jakbyś ją znał to
    > byś wiedział ze sie nie należy przyczepiać do ortografii czy
    > literówek.

    To ZTCW nie do końca jest tak:
    1. jest to prawdą w przypadku anglojęzycznych grup, gdzie często trafiają
    ludzie dla których angielski nie jest "natywnym" i siłą rzeczy popełnią
    ileś tam błędów. W przypadku pl.* to nie zachodzi.
    2. Mnie "uczyli" żeby odpowiedź nie zawierała *tylko* krytyki ortgrafii;
    żeby zwrócenie uwagi na błędy było niejako "przy okazji" właściwej
    odpowiedzi.

    KJ

  • 13. Data: 2008-06-29 21:29:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil Jońca" 8...@a...kjonca

> [...]
    > 2. Mnie "uczyli" żeby odpowiedź nie zawierała *tylko* krytyki ortgrafii;
    > żeby zwrócenie uwagi na błędy było niejako "przy okazji" właściwej

    IMO na naukę nigdy nie jest za późno a moja uwaga nie była kąśliwą. :)
    Uważam za swoich wrogów tych ludzi, którzy widząc moje błędy, milczą,
    nie zaś tych, którzy mnie poprawiają, choćby i poprawiali mnie w sposób
    dla mnie nieprzyjemny. :)

    Co do ,,odpowiedzi właściwej'' -- nie korzystam z usług :) tego banku.

    Gdyby ktoś napisal (zamiast napisał) lun (zamiast lub) jakoś
    podobnie -- nie rwałbym się z korektą. Tu jednak mamy słowo
    nieczęsto używane, więc pozwoliłem sobie na poprawkę. :)

    Tak samo zwróciłbym uwagę dziewczynie,która nie zauważyła, iż
    ma rozpiętą z tyłu spódnicę, spod której nie widać ;) majtek,
    lecz coś innego. ;)

    -=-

    -- A strój? Jaki tam obowiązuje?
    -- Futra. :)
    -- Latem? Futra?
    -- Tak -- naturalne skóry i takież futerka. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'