  • 1. Data: 2008-06-26 23:07:34
    Temat: jak się nazywa robak
    Od: Ra <w@stopce>

    który udaje stronę mbanku ? po logowaniu prosi o podanie 5 nieużywanych
    numerów z listy. Załapałem niestety ten shit - po raz pierwszy od paru
    lat - i ani search & destroy ani inne programy mi go nie wykrywają

  • 2. Data: 2008-06-27 06:13:46
    Temat: Re: jak się nazywa robak
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    > który udaje stronę mbanku ? po logowaniu prosi o podanie 5 nieużywanych
    > numerów z listy. Załapałem niestety ten shit - po raz pierwszy od paru
    > lat - i ani search & destroy ani inne programy mi go nie wykrywają

    Ja tak miałem kiedy podawałem zły numer klienta.

  • 3. Data: 2008-06-27 21:18:53
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

> [...]
    > numerów z listy. Załapałem niestety ten shit - po raz pierwszy od paru
    > lat - i ani search & destroy ani inne programy mi go nie wykrywają

    windows/drivers/etc/hosts

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 4. Data: 2008-06-27 21:59:12
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:48642136$0$29655$f69f905@mamut2.aster.pl, *Ra* wrote:
> [...]
    > nieużywanych numerów z listy. Załapałem niestety ten shit - po raz
    > pierwszy od paru lat - i ani search & destroy ani inne programy mi go

    uzyj COMBOFIX

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2008-06-28 22:40:49
    Od: Ra <w@stopce>

    Maciek pisze:

    > Ja tak miałem kiedy podawałem zły numer klienta.

    nie, przecież z daleka widac że to śmierdzi, nawet pomijając fakt że nie
    mam listy haseł jednorazowych bo używam smsów
    Podpiąłem proxy i widac że idą 2 strzały jeden na mbank drugi z hasłem
    na 69.64.95.198. Dzięki temu certyfikat mbanku jest ważny

  • 6. Data: 2008-06-28 22:42:36
    Od: Ra <w@stopce>

    KsZZysiek pisze:
    > nieużywanych
    >
    > windows/drivers/etc/hosts

    nie ma lewego wpisu

  • 7. Data: 2008-06-29 22:55:06
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > nie ma lewego wpisu

    Niby jak to stwierdziłeś ... przeciez na świecie jest "tona" wirusów co
    podstawia "lewą" zawartość ważnych plików.

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 8. Data: 2008-07-09 10:47:23
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

> [...]
    > Podpiąłem proxy i widac że idą 2 strzały jeden na mbank drugi z hasłem na
    > 69.64.95.198. Dzięki temu certyfikat mbanku jest ważny

    I co? Pozbyłeś się go?
    U mnie jakoś wrócił i tym razem skany mksem + kasowanie hosts nie pomagają.
    (wczejsniej po tej operacji było dobrze przez jakiś czas)

    Maciek