  • 1. Data: 2008-06-27 05:21:27
    Temat: LUKASBANK - nowe niższe oprocentowanie kont
    Od: marobaro <m...@p...onet.pl>

    Dla wszystkich co chcą założyć konto w LUKAS-ie.

    Wlaśnie zauważyłem, że się pozmieniało:
    Rachunek - Oferta Standardowa
    Obowiązuje od dnia 06.05.2008r.
    Rodzaj konta Stopa zmienna
    Konto Wygodne 0,10%
    LUKAS e-Konto 0,10%
    LUKAS e-Konto PRO 0,50%
    LUKAS Konto Premium 0,10%

    I jeszcze adres strony:
    http://www.lukasbank.pl/oferta_konta_oproc.asp

    Wysyłałem przez niusy.onet.pl ale jakoś się nie rozpowszechniło.

  • 2. Data: 2008-06-27 06:32:18
    Temat: Re: LUKASBANK - nowe niższe oprocentowanie kont
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Obowiązuje od dnia 06.05.2008r.

    > LUKAS e-Konto PRO 0,50%

    no ale my wszyscy juz to zauwazylismy 6-go maja...

  • 3. Data: 2008-06-27 08:19:09
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Fri, 27 Jun 2008 05:21:27 +0000 (UTC), marobaro napisał(a):

> [...]
    > http://www.lukasbank.pl/oferta_konta_oproc.asp
    >
    > Wysyłałem przez niusy.onet.pl ale jakoś się nie rozpowszechniło.

    To teraz już nie wiem co może przyciągnąć potencjalnego klienta. Oferta
    słaba w porównaniu z innymi bankami, a do tego ludzie tam pracujący są źli
    :) Okradli mnie na 5 zł :)

  • 4. Data: 2008-06-27 11:35:36
    Od: "Michał R." <m...@e...pl>

    ojojoj

    Lukas e-konto pro 0,50

    to draństwo niestety pora likwidować to konto

    w polbanku 6 %
    eurobank 6,06 %
    getin - tez więcej

    lukas mnie zaskoczył niestety in minus

  • 5. Data: 2008-06-27 12:33:08
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał R." <m...@e...pl> napisał w wiadomości

    > ojojoj
    >
    > Lukas e-konto pro 0,50
    >
    > to draństwo niestety pora likwidować to konto

> [...]

    w lukasie fajne są... kolejki. klimat jest jak w peerelu, czasem staram się
    doczekać do kasjera w poznaniu na solidarności lub gwarnej... rekord to prawie
    40 minut - czytano pytania tym samym klientom przez 40 minut. klienci się nie
    zmieniali, czytano tym samym.
    na końcu i tak wstał gość i zrezygnował. wiedział co robi.
    na efekt czytania pytań o aletry sms u drugiego klienta nie czekałem, szkoda mi
    było cały dzień stracić w tym przybytku.

    i to rozkoszne pytanie gdy już usiądę "napije się pan kawy?"

  • 6. Data: 2008-06-27 13:03:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Michał R." g42jpj$mma$...@n...news.neostrada.pl

    > getin - tez więcej

    Na Getin też trzeba uważać.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2008-06-27 20:06:25
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    Lukas poszedł w kierunku mbanku. konto osobiste nisko oprocentowane + emax
    plus/rachunek oszczędzam z 1 darmowym przelewem na miesiąc, kolejnym
    płatnym. Kalka z mbanku.