  • 41. Data: 2002-10-26 13:23:47
    Temat: Re: mbank - znow kicha
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojtek Frabinski wrote:

    > No i ? Z tego wynika tylko, ze te zrodla dochodow nie sa przez bank
    > uznane za wystarczajace w celu przyznania karty.
    > A miedzy "niewiarygodny" a "niespelniajacy wymogow banku odnosnie
    > konkretnego produktu" jest duza roznica.
    Jaka? W kontekscie hmm "wypłacalności" klienta.

    KJ

  • 42. Data: 2002-10-26 19:47:15
    Temat: Re: Multikicha
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sat, 26 Oct 2002 13:14:13 +0200, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Jesli macie problemy z kontaktem zwrotnym w zwiazku ze zgloszeniami na
    >KK w Multi, mozecie podeslac mi namiary na priva (te same co byly we
    >formularzu internetowym). Ze swojej strony moge obiecac tyle, ze
    >przekaze to gdzie trzeba i mam nadzieje, ze pomoze to przyspieszyc
    >kontakt i usprawnic go dla kolejnych zgloszen w przyszlosci.
    Dlugo mnie na grupie nie bylo, czyzby kolega mial cos wspolnego z
    Multi ? Jakies nowe stanowisko ? ;))
    W pierwszym odruchu juz chcialem do Ciebie na priva pisac, ale IMHO to
    troche nie fair i nie tak powinno wygladac zalatwianie tego. Jak im
    zalezy to sie powinni zglosic, jak nie to podje sobie do innego banku
    (mam jeszcze 3 do wyboru przy moich malych dochodach :)). Dzis
    dzwonilem znowu do Multilinii i raz mnie rozlaczylo po 30 sekundach
    oczekiwania, a drugim razem mila pani powiedziala ze w weekend to ona
    nie ma wgladu do kart kredytowych i zebym zadzwonil w poniedzialek
    miedzy 8 a 16. Szkoda ze ja wtedy pracuje i nie mam czasu na prywate
    ... ale widocznie to jak w urzedach ktore sa otwarte miedzy 8 a 15 ...
    LOL.
    Jesli tak wyglada obsluga klienta, ktory bez zadnego namawiania chce
    kupic ich produkt to ja chyba podziekuje. Pewnie w pierwszej
    kolejnosci sa obslugiwane wnioski o platinium i goldu, a potem klasiki
    tych co maja wieksze dochody netto niz ja ;).
    >PS, z gory zaznaczam, ze nie odpowiadam za procedury oceny zdolnosci
    >kredytowej w Multi i nie mam wplywu na rozpatrywanie tych wnioskow ani
    >na wymagane dokumenty.
    Raz mi sie udalo na multilinie dodzwonic (3 dni po zlozeniu wniosku) i
    wstepna ocene zdolnosci kredytowych pan mi przeprowadzil i powiedzial
    ze sie nadaje na klasika :)), ale skoro sie nie odzywaja to pewnie sie
    jednak nie nadaje, albo im malo na mnie zalezy ... Lukasowi tez nie
    zalezalo, no to jeszcze pare innych bankow do odwiedzianie mam, szkoda
    tylko ze w Lublinie oddzialy niektorych sa poza centrum ;((((.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 43. Data: 2002-10-26 22:15:15
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 26 Oct 2002 21:47:15 +0200, Dentarg <d...@i...com> wrote:

    >Dlugo mnie na grupie nie bylo, czyzby kolega mial cos wspolnego z
    >Multi ? Jakies nowe stanowisko ? ;))
    Niespecjalnie nowe :-). A na grupie nadal jestem prywatnie tylko
    czasem trudno to rozdzielic :(

    >W pierwszym odruchu juz chcialem do Ciebie na priva pisac, ale IMHO to
    >troche nie fair i nie tak powinno wygladac zalatwianie tego.
    No coz, przykro mi, ze tak to odbierasz. W kazdym razie ja staram sie
    pomoc w takim zakresie w jakim moge.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 44. Data: 2002-10-27 08:21:32
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sun, 27 Oct 2002 00:15:15 +0200, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Niespecjalnie nowe :-). A na grupie nadal jestem prywatnie tylko
    >czasem trudno to rozdzielic :(
    A jakie jesli mozna wiedziec ? ;))

    >No coz, przykro mi, ze tak to odbierasz. W kazdym razie ja staram sie
    >pomoc w takim zakresie w jakim moge.
    Nie mam w zadnym wypadku pretensji do Ciebie, ale raczej do Banku jako
    calosci. Po pierwsze 3 dni po wprowadzeniu produktu czlowiek z MuLinii
    nie wiedzial za duzo o nim, a w szczegolnosci nie wiedzial ze mozna
    kontaktowac sie z bankiem przez agenta i musialem sie o to wyklucac.
    Po za tym chcialbym zeby moja opinia o produkcie byla obiektywna, wiec
    nie moge skorzystac z Twojej pomocy :). Chce po prostu zobaczyc jak
    szybko uda sie mnie bankowi obsluszyc, na szali stawiam moje zarobki
    przelewane do mBanku ... niby to inny bank, ale jak obsluga w MuBanku
    bedzie na takim poziomie, jak jest teraz to ja uciekam (tak jak
    zrobilem to w przypadku Inteligo) ... rozumiem ze w weekendy nie
    kontaktuja sie z klientami ? ;(.

    pzdr,
    Dentarg

  • 45. Data: 2002-10-27 08:37:09
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Oct 27, 2002 at 09:21:32AM +0100, Dentarg wrote:

    > zrobilem to w przypadku Inteligo) ... rozumiem ze w weekendy nie
    > kontaktuja sie z klientami ? ;(.

    A ktory bank kontaktuje sie w weekendy z klientami? IMO kontakt z
    klientem to zazwyczaj osoba nieco wyzej niz pierwsza linia, a tacy w
    weekendy nie pracuja.

    --

    --w

  • 46. Data: 2002-10-28 11:32:20
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > Kamil J. na to ze jest ciężkim kretynizmem ze strony mBanku, że nie
    > wydaje karty "brata"
    > tudzież ze strony Multi ze nie dopuszcza sprawdzenia obrotów na r-ku w
    > mBanku

    Wiedziałem, że to powiesz ;-)))

    K. Kowalski

  • 47. Data: 2002-10-28 11:52:05
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:

    > Wiedziałem, że to powiesz ;-)))

    No, ale dlaczego nie można ?
    KJ

  • 48. Data: 2002-10-29 16:51:30
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 27 Oct 2002 09:37:09 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >A ktory bank kontaktuje sie w weekendy z klientami? IMO kontakt z
    >klientem to zazwyczaj osoba nieco wyzej niz pierwsza linia, a tacy w
    >weekendy nie pracuja.

    Wyglada na to ze nie pracuja tez po 16 (albo wcale), bo jak na razie z
    MuBanku do mnie nie zadzwonili, mimo ze wyslalem ponownie formularz ze
    strony (ale na telefon domowy mozna kontaktowac sie po 16 ;). Dzis
    mija drugi dzien, w ciagu ktorego powinni sie skontaktowac (maksimum
    jakie podaje MuLinia). Wyglada na to ze niepotrzebnie czekam juz 2
    tydzien, i ze 15 zl wydane na historie rachunku w mBanku moglem
    przeznaczyc na 5 piw ;). Pewnie najbardziej lubia klientow z dochodami
    mocno ponad minimum i takich ktorzy sami przynosza wypelnione wnioski
    i zaswiadczenia do placowki.
    Trzeba bedzie odwiedzic jednak WBK ... choc po tym co czytalem na
    grupie to sie troche boje ;).

    pzdr,
    Dentarg