eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - znow kicha › Re: Multikicha
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.task.gda.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: Dentarg <d...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multikicha
    Date: Sun, 27 Oct 2002 09:21:32 +0100
    Organization: Rage Against the Machine
    Lines: 31
    Message-ID: <d...@4...com>
    References: <apb2tp$1c1$1@news.onet.pl> <1...@n...onet.pl>
    <7...@4...com>
    <f...@4...com>
    <u...@4...com>
    <5...@4...com>
    Reply-To: d...@i...com
    NNTP-Posting-Host: pa128.swidnik.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1035706867 2465 212.160.44.128 (27 Oct 2002 08:21:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Oct 2002 08:21:07 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8/32.553
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:210027
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 27 Oct 2002 00:15:15 +0200, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >>Multi ? Jakies nowe stanowisko ? ;))
    >Niespecjalnie nowe :-). A na grupie nadal jestem prywatnie tylko
    >czasem trudno to rozdzielic :(
    A jakie jesli mozna wiedziec ? ;))

    >>W pierwszym odruchu juz chcialem do Ciebie na priva pisac, ale IMHO to
    >>troche nie fair i nie tak powinno wygladac zalatwianie tego.
    >No coz, przykro mi, ze tak to odbierasz. W kazdym razie ja staram sie
    >pomoc w takim zakresie w jakim moge.
    Nie mam w zadnym wypadku pretensji do Ciebie, ale raczej do Banku jako
    calosci. Po pierwsze 3 dni po wprowadzeniu produktu czlowiek z MuLinii
    nie wiedzial za duzo o nim, a w szczegolnosci nie wiedzial ze mozna
    kontaktowac sie z bankiem przez agenta i musialem sie o to wyklucac.
    Po za tym chcialbym zeby moja opinia o produkcie byla obiektywna, wiec
    nie moge skorzystac z Twojej pomocy :). Chce po prostu zobaczyc jak
    szybko uda sie mnie bankowi obsluszyc, na szali stawiam moje zarobki
    przelewane do mBanku ... niby to inny bank, ale jak obsluga w MuBanku
    bedzie na takim poziomie, jak jest teraz to ja uciekam (tak jak
    zrobilem to w przypadku Inteligo) ... rozumiem ze w weekendy nie
    kontaktuja sie z klientami ? ;(.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1