  • 1. Data: 2002-10-25 02:09:58
    Temat: wyplata dolarow w polskim bankomacie Citi
    Od: c...@p...onet.pl

    przyjezdzam do Polski za 2 tygonie. Mam zwykle konto czekowe w Citi USA.
    Chcialbym wyciagnac pieniadze w dolarach a nie w zlotych. Czy jest to mozliwe
    czy tez dopiero kiedy wyciagne ksiazeczke czekowa w oddziale ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-10-25 02:21:10
    Temat: Re: wyplata dolarow w polskim bankomacie Citi
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <1...@n...onet.pl>, crebs123
    @poczta.onet.pl says...

    > przyjezdzam do Polski za 2 tygonie. Mam zwykle konto czekowe w Citi USA.
    > Chcialbym wyciagnac pieniadze w dolarach a nie w zlotych. Czy jest to mozliwe
    > czy tez dopiero kiedy wyciagne ksiazeczke czekowa w oddziale ?

    chyba w oby przypadkach srednio ci sie uda. Wszystkie bankomaty w Polsce
    (?) wyplacaja w zlotowkach a czek z banku amerykanskiego to mozesz
    zlozyc do skupu (co moze trwac chyba do 2ch miesiecy.... choc zazwyczaj
    twa to 2 tygodnie)

    AP

  • 3. Data: 2002-10-25 07:35:15
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chcialbym wyciagnac pieniadze w dolarach a nie w zlotych. Czy jest to
    mozliwe

    Najbliższy bankomat "plujący" dolarami jest w Moskwie.

    W Polsce dostaniesz tylko złotówki, które możesz wymienić na dolary. Na
    przeliczaniu kursów podwójnie stracisz prowizję

  • 4. Data: 2002-10-25 07:43:33
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    c...@p...onet.pl wrote:
    > przyjezdzam do Polski za 2 tygonie. Mam zwykle konto czekowe w Citi USA.
    > Chcialbym wyciagnac pieniadze w dolarach a nie w zlotych. Czy jest to mozliwe
    > czy tez dopiero kiedy wyciagne ksiazeczke czekowa w oddziale ?

    A czy w bankomacie w USA mozesz wyplacic zlotowki?

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 5. Data: 2002-10-25 15:27:54
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "berdycz" napisał w wiadomości ...

    > Najbliższy bankomat "plujący" dolarami jest w Moskwie.
    >
    > W Polsce dostaniesz tylko złotówki, które możesz wymienić na dolary. Na
    > przeliczaniu kursów podwójnie stracisz prowizję

    Parę lat temu, vis a vis hotelu Europejskiego, był bankomat
    AmExCo co zdaje się pluł dolarami. Nigdy tego jednak nie
    sprawdziłem z tej prostej przyczyny, że żaden z banków
    w Polsce kart nie wydawał (dla tzw ludności). Teraz to
    chyba już i tego bankomatu nie ma. W każdym razie
    jeśli dolary mają być na zakupy w PeWeX'ie lub Baltonie
    to to już nie te czasy. ;-)))

  • 6. Data: 2002-10-26 14:14:18
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > Parę lat temu, vis a vis hotelu Europejskiego, był bankomat
    > AmExCo co zdaje się pluł dolarami.

    Dla uściślenia dodam, że nie gotówką tylko czekami podróżnym w USD. Już go
    tam nie ma został przeniesiony na Sienną (razem z biurem Americna Express)
    ale drugi nadal stoi na lotnisku Okęcie.