  • 1. Data: 2002-10-25 07:33:26
    Temat: Rozmowa kwalifikacyjna w Lucas Banku
    Od: "Avenger" <a...@g...pl>

    Dzisiaj zadzwonili do mnie z Lucas Banku w celu przeprowadzenia ze mna
    rozmowy kwalifikacyjnej. Czego mam sie spodziewac ? W szczegolnosci chodzi
    mi o to, czy bede musial jakies zadanka rozwiazywac :)

    Robert

  • 2. Data: 2002-10-25 07:52:56
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna w Lucas Banku
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > rozmowy kwalifikacyjnej. Czego mam sie spodziewac ? W szczegolnosci chodzi
    > mi o to, czy bede musial jakies zadanka rozwiazywac :)

    A na jakie stanowisko?

  • 3. Data: 2002-10-25 07:57:48
    Od: "Wojtas" <o...@p...onet.pl>

    > A na jakie stanowisko?
    Posiadacz eKonta PRO :-)

    Wojtas

  • 4. Data: 2002-10-25 08:02:04
    Od: "Avenger" <a...@g...pl>

    Doradca junior do spraw teleoperacji bankowych

  • 5. Data: 2002-10-25 08:45:04
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Doradca junior do spraw teleoperacji bankowych

    Dyplomowany mlody wciskacz kitu ;-)

  • 6. Data: 2002-10-25 08:52:01
    Od: "Avenger" <a...@g...pl>

    Wciskacz kitu ? Zal mi takich ludzi jak ty :)

  • 7. Data: 2002-10-25 08:55:03
    Od: "Avenger" <a...@g...pl>

    hehe bez urazy :) To zart :)

  • 8. Data: 2002-10-25 10:50:32
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Avenger" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dzisiaj zadzwonili do mnie z Lucas Banku w celu przeprowadzenia ze mna
    > rozmowy kwalifikacyjnej. Czego mam sie spodziewac ? W szczegolnosci chodzi
    > mi o to, czy bede musial jakies zadanka rozwiazywac :)

    Tak. Pierwsze zadanie: Jak się pisze nazwę banku?

    --
    kriskel

  • 9. Data: 2002-10-25 12:38:08
    Od: "Avenger" <a...@g...pl>

    Masz racje :) To jeszcze pozostalosci po Anglii :) Przepraszam

  • 10. Data: 2002-10-25 14:10:08
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > rozmowy kwalifikacyjnej. Czego mam sie spodziewac ? W szczegolnosci chodzi
    > mi o to, czy bede musial jakies zadanka rozwiazywac :)

    Rozmowa rekrutacyjna:

    Pierwszy kandydat:
    - Ile jest 2+2?
    - Eeeeeeeeeeeeee, trzy!?
    - Dziękujemy, jeśli będziemy zainteresowani odezwiemy się do pana.

    Drugi kandydat:
    - Ile jest 2+2?
    - Niech pomyślę... pięć?!
    - Dziękujemy, będziemy w kontakcie.

    Trzeci kandydat:
    - Ile jest 2+2?
    - Bez wątpienia cztery!
    - Dziękujemy, proszę czekać na kontakt z naszej strony.

    Czwarty kandydat:
    - Ile jest 2+2?
    - Ile tylko sobie państwo życzą!
    - Doskonale, proszę czekać na odpowiedź z naszej strony.

    Pytanie brzmi: Kto otrzymał pracę?
    Zastanów się, odpowiedź poniżej.

    SZWAGIER